Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Postoppkrav
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
11/04/2008 14:23 - 11/04/2008 14:38 #1972
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Postoppkrav
Lenken gjelder spørsmål om Cardia:
www.zen-cart.no/index.php?option=com_kun...=view&catid=2&id=276
Når det gjelder postoppkrav så er problemet såpass dårlig forklart/illustrert at jeg ikke har mulighet for å svare på det, jeg ikke se problemet ...
Men om du ser på vedlagt bilde så er det heller ingen problem med en helt standard demoinstallasjon, hvor da også NO:69 er i bruk. Misstenker derfor at dere har endret noe dere ikke burde, eller at det er et problem med server.
www.zen-cart.no/index.php?option=com_kun...=view&catid=2&id=276
Når det gjelder postoppkrav så er problemet såpass dårlig forklart/illustrert at jeg ikke har mulighet for å svare på det, jeg ikke se problemet ...
Men om du ser på vedlagt bilde så er det heller ingen problem med en helt standard demoinstallasjon, hvor da også NO:69 er i bruk. Misstenker derfor at dere har endret noe dere ikke burde, eller at det er et problem med server.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rockatansky
- Besøkende
09/05/2008 23:01 - 09/05/2008 23:02 #2052
av Rockatansky
Besvart av Rockatansky i emne Sv:Postoppkrav
Hei Rune.
Skal være litt mer nøyaktig i forklaringen av mitt problem. Min nye side har akkurat gått live, og kun småting gjenstår før den er slik som jeg vil ha den.
www.parfymeshop.no
Om du legger en vare i handlekurven, velger "kasse", velger postoppkrav som betaling, kommer det slik:
Altså med 9,90 i steden for 63kr som gebyret skal være
Moduler --> Ordre Total --> Gebyr for postoppkrav:
Ser sånn ut:
Hva gjør jeg feil?
Takk
Skal være litt mer nøyaktig i forklaringen av mitt problem. Min nye side har akkurat gått live, og kun småting gjenstår før den er slik som jeg vil ha den.
www.parfymeshop.no
Om du legger en vare i handlekurven, velger "kasse", velger postoppkrav som betaling, kommer det slik:
Altså med 9,90 i steden for 63kr som gebyret skal være
Moduler --> Ordre Total --> Gebyr for postoppkrav:
Ser sånn ut:
Hva gjør jeg feil?
Takk
- Rune Rasmussen
- Administrator
11/05/2008 01:07 - 11/05/2008 01:10 #2063
av Rune Rasmussen
Der du sier du har klippet bort, hvorfor har du det - og skal du sende noe til de landene du har listet der?
Når det gjelder at du får 9.9 har det kanskje sammenheng med den feilen du har i det feltet, for om du ikke har satt NO noe sted brukes verdien du har satt på 00: ...
Det burde vel også stå NO:63 der, og med mindre du skal sende til utlandet forslår jeg at du setter feltet likt som det som er for Servicepakken.
Når det gjelder at du får 9.9 har det kanskje sammenheng med den feilen du har i det feltet, for om du ikke har satt NO noe sted brukes verdien du har satt på 00: ...
Det burde vel også stå NO:63 der, og med mindre du skal sende til utlandet forslår jeg at du setter feltet likt som det som er for Servicepakken.
- Rockatansky
- Besøkende
11/05/2008 01:34 - 11/05/2008 01:34 #2065
av Rockatansky
Klippet/photoshoppet vekk alle de "COD Fee for USPS" og "COD Fee for Austrian Post" osv (på screenshot'et) fordi jeg trodde kanskje de ikke var relevant?! Skal jeg endre noe i de feltene?
Sette NO:63 i alle feltene?
Hva syns du forresten om siden?
Sette NO:63 i alle feltene?
Hva syns du forresten om siden?
- Rune Rasmussen
- Administrator
11/05/2008 06:53 #2066
av Rune Rasmussen
NO:63 = 63 kr i oppkrav på adresser i Norge
00:9.99 = 9,99 på oppkrav i alle land som ikke er angitt annet.
Dvs. om du ikke har NO:63 i feltet blir det beregnet 9.99 i oppkrav
00:9.99 = 9,99 på oppkrav i alle land som ikke er angitt annet.
Dvs. om du ikke har NO:63 i feltet blir det beregnet 9.99 i oppkrav
- Rockatansky
- Besøkende
11/05/2008 13:42 #2068
av Rockatansky
Ok, da har jeg byttet ut alle 00 med NO, og nå ser det ut som det virker som det skal!
Takk takk Rune!
Takk takk Rune!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.