- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Visning av antall i lager
- Roy Hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
16/02/2009 06:26 #2936
av Roy Hansen
Visning av antall i lager opprettet av Roy Hansen
Jeg har lett og lett...
Hvordan kan jeg fjerne visning av antall på lager på butikksiden. Jeg vil vise produktet, og la kunden kjøpe selv om det ikke er på lager. Dette har jeg fått til, men jeg ønsker heller ikke visning av lager antall.
Hvordan kan jeg fjerne visning av antall på lager på butikksiden. Jeg vil vise produktet, og la kunden kjøpe selv om det ikke er på lager. Dette har jeg fått til, men jeg ønsker heller ikke visning av lager antall.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Torstein Bøe
- Ekspertbruker
16/02/2009 10:20 #2937
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Visning av antall i lager
Hei
Viss du prøver Konfig. - Product Listing - Display Product Quantity, sett til 0 ........ viss det er inne i butikken du mener.
Mvh
Torstein
Viss du prøver Konfig. - Product Listing - Display Product Quantity, sett til 0 ........ viss det er inne i butikken du mener.
Mvh
Torstein
- Gjermundsen Erik
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
19/02/2009 17:21 #2943
av Gjermundsen Erik
Besvart av Gjermundsen Erik i emne Sv:Visning av antall i lager
Gå inn på kategorier -> Produkttyper ->dobbeltklikk på "Product general" -> endre "Show Quantity in Stock" til false:)
- Roy Hansen
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
19/02/2009 22:38 #2944
av Roy Hansen
Besvart av Roy Hansen i emne Sv:Visning av antall i lager
Gjermundsen skrev:
Takk for ledetråden. Jeg fant det jeg søkte ved å dobbeltklikke på produkter isteden.Gå inn på kategorier -> Produkttyper ->dobbeltklikk på "Product general" -> endre "Show Quantity in Stock" til false:)
- Jarle Reng
- Besøkende
26/04/2009 23:13 #3242
av Jarle Reng
Besvart av Jarle Reng i emne Sv:Visning av antall i lager
Jeg lurte også på noe i denne duren.
Vis "på lager" isteden for antall, men utsolgt når varen ikke er på lager hvordan fikser man det ?
Nå er det sånn på siden at antaller varer på lager vises og utsolgt når jeg er tom, men irriterer meg over at folk kan se antallet som er på lager
Vis "på lager" isteden for antall, men utsolgt når varen ikke er på lager hvordan fikser man det ?
Nå er det sånn på siden at antaller varer på lager vises og utsolgt når jeg er tom, men irriterer meg over at folk kan se antallet som er på lager
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.