Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Nedlastbare produkter
- Hugo Asphaug
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
24/02/2009 19:22 #2971
av Hugo Asphaug
Liver er det som skjer nå!
Nedlastbare produkter opprettet av Hugo Asphaug
Jeg ønsker å selge bilder i min butikk, men jeg finner ikke ut hvordan legge inn et bilde som produkt slik at kunden kan laste det ned?
Er det ikke mulig med nedlastbare produkter?
Er det ikke mulig med nedlastbare produkter?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
24/02/2009 19:40 #2972
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nedlastbare produkter
Hei Hugo,
det er mulig med nedlastbare produkter.
Det er derimot ikke en funksjon jeg har hatt behov for så langt, og det er derfor ikke så mye jeg kan si om dette. Men jeg kan henvise deg til den engelske forklaringen, som forhåpentligvis vil kunne være til hjelp: tutorials.zen-cart.com/index.php?article=71
det er mulig med nedlastbare produkter.
Det er derimot ikke en funksjon jeg har hatt behov for så langt, og det er derfor ikke så mye jeg kan si om dette. Men jeg kan henvise deg til den engelske forklaringen, som forhåpentligvis vil kunne være til hjelp: tutorials.zen-cart.com/index.php?article=71
- Hugo Asphaug
- Emneforfatter
- Nybegynner
25/02/2009 12:25 #2985
av Hugo Asphaug
Besvart av Hugo Asphaug i emne Sv:Nedlastbare produkter
Fikk det omsider til å virke. BRA. Takk for hjelpen. Det er utrolig mange muligheter med ZC.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
25/02/2009 14:26 #2988
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nedlastbare produkter
Flott å høre at det løste seg.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.