Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Ny sidebox
- Hugo Asphaug
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
27/02/2009 11:39 #3002
av Hugo Asphaug
Liver er det som skjer nå!
Ny sidebox opprettet av Hugo Asphaug
Har laget en ny sidebox, laget bilde som skal vises der, definert boxen i norwegian.php og english.php, definert ny banner i admin, aktivert sideboxen, så langt OK.
Når boxen vises kommer det forskjellige bannere (bilder) i tillegg til mitt hver gang siden oppdateres.
Jeg antar det har med SHOW_BANNERS_GROUP_SET8 som ligger i php-filen for den nye boxen. jeg ser at det finnes flere slike GROUP_SET.
Problemet er da at jeg finner ikke hvilke banners som ligger i hvilke grupper? Finner det ikke i databsen heller.
Har også prøvd å lage en ny bannergruppe i admin og koble min nye box til denne men nei det kommmer flere bilder enn mitt eget.
Når boxen vises kommer det forskjellige bannere (bilder) i tillegg til mitt hver gang siden oppdateres.
Jeg antar det har med SHOW_BANNERS_GROUP_SET8 som ligger i php-filen for den nye boxen. jeg ser at det finnes flere slike GROUP_SET.
Problemet er da at jeg finner ikke hvilke banners som ligger i hvilke grupper? Finner det ikke i databsen heller.
Har også prøvd å lage en ny bannergruppe i admin og koble min nye box til denne men nei det kommmer flere bilder enn mitt eget.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hugo Asphaug
- Emneforfatter
- Nybegynner
27/02/2009 12:36 #3003
av Hugo Asphaug
Besvart av Hugo Asphaug i emne Sv:Ny sidebox
Fant en ny mulighet til å lage min egen sidebox. Engelsk forum under "Admin-Editable Sidebox".
Fungerte ypperlig.
Fungerte ypperlig.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.