- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Hjelp - blank checkout, ikke mulig å bestille
- Ingrid Jeanette Flåterud
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
13/04/2009 17:19 #3224
av Ingrid Jeanette Flåterud
Nå har jeg rota det skikkelig til her... Kan noen vær så snill hjelpe meg?
/nettbutikk/index.php?main_page=checkout_confirmation er helt blank. Jeg har prøvd kjøre debug og får opp at det er feil på functions_general i linje 44 (som rett og slett bare er header('Location: ' . $url); ) og selv etter at jeg lastet opp denne fra en tidligere sikkerhetskopi, så funker det altså ikke.
Hva nå??
/nettbutikk/index.php?main_page=checkout_confirmation er helt blank. Jeg har prøvd kjøre debug og får opp at det er feil på functions_general i linje 44 (som rett og slett bare er header('Location: ' . $url); ) og selv etter at jeg lastet opp denne fra en tidligere sikkerhetskopi, så funker det altså ikke.
Hva nå??
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
13/04/2009 23:51 #3225
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Hjelp - blank checkout, ikke mulig å bestille
Hva har gjort når du "rotet det til"?
Her må du være mye flinkere til å gi informasjon om hva som er gjort mellom frisk side og syk side.
Her må du være mye flinkere til å gi informasjon om hva som er gjort mellom frisk side og syk side.
- Ingrid Jeanette Flåterud
- Emneforfatter
- Seniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
14/04/2009 10:32 #3226
av Ingrid Jeanette Flåterud
Besvart av Ingrid Jeanette Flåterud i emne Sv:Hjelp - blank checkout, ikke mulig å bestille
Var det som ikke var så godt å si, ser du. Men jeg fant ut av det. Kjørte en debug, som sagt, og i min ville panikk prøvde jeg å reparere feil fil... Viste seg å være en gammel feil som jeg allerede visste om (gavekortfila) men som butikken likevel fungerte sammen med en stund før det plutselig ikke gjorde det lenger. Du vet, de tomme spacene etter >.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.