Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Tilgang/rettigheter for produsenter
- Eirik Berger
- Emneforfatter
- Besøkende
26/05/2009 13:47 #3317
av Eirik Berger
Tilgang/rettigheter for produsenter opprettet av Eirik Berger
Har brukt de siste dagene på å sette meg inn i Zen-Cart og gjort noen prøveinnstallasjoner med ulike moduler og templates. Alt ser ut til å fungere bra.
Men det er en ting jeg lurer på om finnes i admin evt i eksterne moduler.
La oss si at jeg ønsker å etablere en nettbutikk der selve nettbutikken har en formidlerrolle, hvor "produsentene" har tilgang til selv å legge inn varer (med kategori, bilde, tekst, pris, vekt osv). En form for admin-light-tilgang med andre ord.
Og videre når en slik produsent registreres i systemet, så havner vedkommede i produsent/manufacturers-lista, slik at kunder kan sortere på disse produsentene.
Det høres kanskje ut som noe som må skreddersys?
Men det er en ting jeg lurer på om finnes i admin evt i eksterne moduler.
La oss si at jeg ønsker å etablere en nettbutikk der selve nettbutikken har en formidlerrolle, hvor "produsentene" har tilgang til selv å legge inn varer (med kategori, bilde, tekst, pris, vekt osv). En form for admin-light-tilgang med andre ord.
Og videre når en slik produsent registreres i systemet, så havner vedkommede i produsent/manufacturers-lista, slik at kunder kan sortere på disse produsentene.
Det høres kanskje ut som noe som må skreddersys?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Arne Tunem
- Besøkende
27/05/2009 11:12 #3326
av Arne Tunem
Besvart av Arne Tunem i emne Sv:Tilgang/rettigheter for produsenter
Du kan laste det ned her
Du finner også mye mer inn på zen-cart.com
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...0_47&products_id=327
Du finner også mye mer inn på zen-cart.com
www.zen-cart.com/index.php?main_page=pro...0_47&products_id=327
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
27/05/2009 13:48 #3327
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tilgang/rettigheter for produsenter
Merk at denne ikke er oppdatert siden Zen Cart 1.3.5 og man bør ha tilgang til utviklerressurser hos seg selv om man velger å bruke noe slikt, den må først oppdateres til 1.3.8/1.3.9 koding - og deretter vedlikeholdes og oppdateres for fremtidige versjoner av Zen Cart.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.