Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Egen font-størrelse på produktpris v produktlisten

Mer
29/05/2009 12:53 #3341 av Bjarne Grøseth
Om man ser på denne linken:
parkogpudder.no/index.php?main_page=index&cPath=22_23

Så kunne jeg ønsket meg å sette Produktprisen under med egen fontstørrelse. Dette er under kategorien Ski & Utstyr -> Pakker 2010 så kommer vel under "Product Listing"

Kunne gjerne tenkt meg at det ser mer sånn ut som det gjør på Index Listingen:

parkogpudder.no/index.php?main_page=index

Noen som vet hvor og hvordan jeg hardkoder dette? Irriterer meg grønn!!!!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/05/2009 19:53 #3342 av Hallstein Mårstøl
Jeg tror at dette er noe som ligger i template oppsettet ditt som jeg antar har egendefinerte css og egendefinerte template filer?

Hadde ett lignende problem, men omvendt.
Jeg måtte gjøre endringer i en av de egendefinerte templatefilene i template oppsettet for å få endret størrelsen på skriften.
Skriften i filene er definert med h1, h2, h3 osv... som igjen var definert i egne css filer.

Jeg vet selvfølgelig ikke om det er slik hos deg, men kanskje det kan sette deg på sporet hvordan du kan få endret på dette?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/05/2009 20:07 #3343 av Bjarne Grøseth
Ja, men H1. H2 og H3 er koder som også omfatter produktbeskrivelsen på sidene der. Om du ser på linken jeg limte inn.

Jeg vil ha en egen fontstørrelse på KUN prisen, og la produktteksten stå som den er...

Skjønner??

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/05/2009 20:30 #3344 av Hallstein Mårstøl
Ok, det var ikke så lett å forklare dette... Skal prøve igjen :)

Du må definere størrelsen på teksten på kun det stedet prisen står om du vil ha større skrift kun på prisen, for om jeg ikke tar feil, så er teksten som står med liten skrift IKKE definert med noen H.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/05/2009 08:19 #3347 av Rune Rasmussen
Prisen har i denne malen ingen klasse, som kan brukes til styling.

Nøyaktig hvordan denne malen er bygget opp er noe de med tilgang til den best kan finne ut, og det generelle rådet vil være at du ser gjennom pakken du har mottatt - eller kontakter selger/utvikler for brukerstøtte.

Om du leter skal du lete etter filer med product_listing i navnet, sjekk også om det finnes overstyring under modules.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
12/06/2009 21:35 #3384 av Bjarne Grøseth

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo