- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Index Listing utfordring
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
18/06/2009 20:55 #3402
av Bjarne Grøseth
Index Listing utfordring opprettet av Bjarne Grøseth
Hei
På index listen (Første siden på www.parkogpudder.no ) så kommer det opp produkter nedenfor banneren. Der er "Se detaljer" bildet under bildet. Jeg vil gjerne at dette "Se detaljer" bildet skal være underst, altså under Produktnavnet og prisen!
Vet noen hvordan jeg kan fikse dette??
På index listen (Første siden på www.parkogpudder.no ) så kommer det opp produkter nedenfor banneren. Der er "Se detaljer" bildet under bildet. Jeg vil gjerne at dette "Se detaljer" bildet skal være underst, altså under Produktnavnet og prisen!
Vet noen hvordan jeg kan fikse dette??
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
18/06/2009 21:34 #3405
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Index Listing utfordring
Det må sikkert endres rekkefølge i oppsettet på en av filene i din template.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.