Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

ERROR_SECURITY_ERROR etter installasjon av app

  • Fredrik Sjølie
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
27/06/2009 21:38 #3443 av Fredrik Sjølie
ERROR_SECURITY_ERROR etter installasjon av app opprettet av Fredrik Sjølie
Hei
Prøvde å legge inn dette: www.zen-cart.com/wiki/index.php/Contribu...kout_Without_Account

Har overskrevet en del filer med denne appen som jeg skulle legge inn, og det gav litt problemer. Nå når jeg skal logge inn, som kunde, får jeg denne feilmeldingen: ERROR_SECURITY_ERROR

Hva skal jeg gjøre?

Kan man reversere en SQL patch?

La inn denne:
ALTER TABLE customers ADD COWOA_account tinyint(1) NOT NULL default 0;
ALTER TABLE orders ADD COWOA_order tinyint(1) NOT NULL default 0;
INSERT INTO query_builder ( query_id , query_category , query_name , query_description , query_string ) VALUES ( '', 'email,newsletters', 'Permanent Account Holders Only', 'Send email only to permanent account holders ', 'select customers_email_address, customers_firstname, customers_lastname from TABLE_CUSTOMERS where COWOA_account != 1 order by customers_lastname, customers_firstname, customers_email_address');

Kan det være årsaken? Rett og slett en forglemmelse at jeg ikke sikkerhetskopierte SQL databasen.. :(

Fredrik

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/06/2009 12:14 #3444 av Rune Rasmussen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Fredrik Sjølie
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
29/06/2009 13:20 #3447 av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:ERROR_SECURITY_ERROR etter installasjon av app
Takk for svar Rune!

Jeg la inn sikkerhetskopien av nettbutikken, og det gjorde susen. Alt er i orden nå. Men vil jo legge denne appen inn.

Er bare nødt til å oppgradere til 1.3.8 først da.. Syns bare det virker som mye stress, men må vel bare bite i det.. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/06/2009 13:48 #3449 av Rune Rasmussen
Kan love deg at det blir mer pes å rydde opp og oppdatere en nettbutikk som er hacket, noe som fort kan skje med utdaterte løsninger. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Fredrik Sjølie
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
09/07/2009 12:16 #3463 av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:ERROR_SECURITY_ERROR etter installasjon av app
Tok rådet ditt på alvor og ryddet opp og oppdaterte.. Tok litt tid, men skjønner det var verdt det! :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo