Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Mulig å få logo og orgnr. på fakturaen?

Mer
19/08/2009 11:52 #3538 av Elin Enger Mollestad
Du har helt rett, den situasjonen du skisserte med kunde på tråden skjedde senest i går. Jeg må ha fakturaprogram.

Hva bruker du?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2009 12:27 #3547 av Elin Enger Mollestad
paavei skrev:

Takk for svar, men kan du si mer om hva det er som gjør at fakturaen ikke kan endres slik at den kan godkjennes?

Hvis den inneholder mitt org nr og logo, hva mangler den da for å bli ok i forhold til norsk lov?

Har hørt noe om løpende nummerering, gjelder ikke zen carts fakturanummerering?


Egentlig lurer jeg på dette fortsatt!

Kan noen svare?
Hvis det har blitt forklart før, vær så snill å linke til aktuell tråd for jeg finner det ikke ved å søke.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2009 16:57 #3548 av Rune Rasmussen
Du har jo nettopp startet en ny tråd som du har fått masse svar i også ang. fakturaprogram, at det skal være umulig å finne svar på dette skjønner jeg forøvrig ikke.

Gå til Google.no, søk etter regnskapsregler, gyldig norsk faktura, løpende fakturanummer m.m.. Evt. gå til en regnskapsfører og betal for litt konsultasjon om du mangler mye informasjon om dette, hvis ikke kan du neppe håndtere regnskapet selv.

Se også skatteetatens sider for virksomheter , Bedins regnskapsguide osv.

Det er mye informasjon å finne, og mye som du må sette deg inn i om du skal drive på egenhånd. Like greit å lære seg å søke da, først som sist. ;)

Zen Cart, osCommerce m.fl. bruker ordrenummer, på en ikke gyldig faktura, og gir heller ikke løpende nummerserie.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2009 17:25 #3549 av Elin Enger Mollestad
Takk for tips Rune, men det det jeg lurer på her er et zen cart spørsmål - Hva er det som gjør at fakturaen i zen cart ikke kan endres slik at den kan godkjennes?

Hvis den inneholder mitt org nr og logo, hva mangler den da for å bli ok i forhold til norsk lov?

Hvorfor gjelder ikke zen carts fakturanummerering som løpende nummerering?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo