Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Får ikke ordrebekreftelse ved paypal-betalinger
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
12/07/2009 21:31 #3471
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Får ikke ordrebekreftelse ved paypal-betalinger
Har ikke kommet så langt at jeg har fått testet ennå, men sitter å pakker min egen 1.3.9 (1.3.8a med sikkerhets- og feilrettinger).
Se www.zen-cart.com/forum/showthread.php?p=748987#post748987
I den forbindelse ble jeg oppmerksom på denne feilrettingen, som kanskje er den du behøver å få på plass: www.zen-cart.com/forum/showpost.php?p=712287&postcount=32
Test den og si fra om det løser dine problemer.
Se www.zen-cart.com/forum/showthread.php?p=748987#post748987
I den forbindelse ble jeg oppmerksom på denne feilrettingen, som kanskje er den du behøver å få på plass: www.zen-cart.com/forum/showpost.php?p=712287&postcount=32
Test den og si fra om det løser dine problemer.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
13/07/2009 11:17 #3472
av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Får ikke ordrebekreftelse ved paypal-betalinger
Takk takk
Har gjort dette nå, så får vi se da..
Men for å teste dette, hvordan kan man egentlig enkelt gjøre det? Man kan jo ikke betale til seg selv på paypal.. Hehe
Har gjort dette nå, så får vi se da..
Men for å teste dette, hvordan kan man egentlig enkelt gjøre det? Man kan jo ikke betale til seg selv på paypal.. Hehe
- Fredrik Sjølie
- Emneforfatter
- Besøkende
14/07/2009 19:04 #3473
av Fredrik Sjølie
Besvart av Fredrik Sjølie i emne Sv:Får ikke ordrebekreftelse ved paypal-betalinger
Herlig herlig! Nå funker det som det skal. Får ordrebekreftelse nå! Så alt er i orden. Da vet vi hva som var feilen i allefall.
Tusen takk Rune, igjen
Tusen takk Rune, igjen
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
15/07/2009 14:16 #3474
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Får ikke ordrebekreftelse ved paypal-betalinger
Det er supert
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.