Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Betale eller fikse selv?

  • Ane Hagen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/08/2009 02:33 #3527 av Ane Hagen
Betale eller fikse selv? opprettet av Ane Hagen
Nettbutikken min slik den er nå, er forsåvidt ren og pen, men veldig amatørmessig, og jeg har lyst til å få en proffere look og skille meg ut fra massen av nettbutikker der ute. Jeg har lyst på en nettbutikk som følger med i tiden, og som kundene ser på som profosjonell og stilig

Jeg vurderer derfor å kjøpe denne:

www.algozone.com/zencart-templates-zc03c00318-p-1407.html

Men da må jeg også få de til å redigere og fikse bilder etc. Totalbeløpet vil komme på 540 dollar. Slik som jeg ser den på demoen synes jeg ikke det er ille pris for en nettbutikk som har mange flotte funksjoner.

Så mitt "men" nr 2. Kan jeg faktisk lære meg såpass at jeg kan gjøre butikken mer profesjonell uten å betale noen andre for det? Har innstallert haugevis av moduler tidligere både på diskusjonsforum og oscomerce, så jeg vet at jeg har forståelse og klarer lese meg til hvordan ting skal gjøres. Dessuten så synes jeg jo at det er gøy å gjøre ting selv.

Det jeg ønsker meg er altså:

Få fikset ferdig kortbetalingen (bare jeg finner ut av paypal feilmeldingene så er det i boks)
Midstillte varer med kort info om produktet under, i stedenfor på langs slik de er nå.

Mer flytende grafikk som ser ut som en webdesigner har laget, og ikke en på barnehagen slik som den er nå.

Kan jeg fikse det selv, eller burde jeg bare betale de 540 dollarne og heller akseptere at jeg ikke har fikset butikken selv?

Skrev dette innlegget ført på show off forumet, men fant ut at det passet bedre på generelt, fordi jeg jo ikke er så stolt over butikken slik den er nå. Men er det noen som har tilbakemeldinger om ting de synes er dårlig så kan de jo rope ut så får jeg fikset det når jeg oppgraderer den :)

www.asonline.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Ane Hagen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12/08/2009 02:38 #3528 av Ane Hagen
Besvart av Ane Hagen i emne Sv:Betale eller fikse selv?
glemte også å si at butikken også ikke ser bra ut i IE :huh: noe som må fikses asap også, men det problemet vil vel forsvinne når jeg kjøper eller fikser et nytt utseende?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo