Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Hvilket fakturaprogram bruker du?

Mer
20/08/2009 00:21 #3539 av Elin Enger Mollestad
Ja, jeg har prøvd å søke men finner ikke nok informasjon i tidligere tråder.

Hvilket fakturaprogram bruker du?

- win wask?
- super orders
- pdf order center
- annet?

Jeg blir utrolig glad for å høre om dine erfaringer! Må fikse dette nå. I går egentlig... ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/08/2009 07:53 #3541 av Stig Marius Betten
Hei,

Bruker Win vask selv.
Gratis versjonen er helt grei nok.
Har alle funskjoner som du trenger, litt dårlig grensesnitt.
Men som sagt så er det gratis.
Du kan endre faktura layout etter som det passe deg, men du bør kunne litt først da:)

Hvis du skal betale for noe så er Unimicro Start V3 noe å annbefale siden det er billig og du får faktura og regnskap modul.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Silje Stange
  • Besøkende
  • Besøkende
20/08/2009 18:29 #3544 av Silje Stange
Besvart av Silje Stange i emne Sv:Hvilket fakturaprogram bruker du?
Jeg har prøvd ut de fleste norske fakturaprogram som jeg klarte å finne på nettet. Winvask, sussy, unimicro, mamut osv.

Endte opp med å et program som heter cretica faktura. I motsetning til de andre programmene som enten var for dyre, alt for kompliserte eller hadde dårlig/uoversiktelig brukergrensesnitt så virket dette greit for meg. Men det er desverre ikke gratis :S

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
20/08/2009 19:48 #3545 av Stig Marius Betten
Ofte så er det slik at skal du ha bra så må du blø for det.
Og ofte må du betale litt for de siden de har service avtaler på programmene.
Er du av den typen som orker å lete opp ting selv så trenger du ikke det, men du får som regel ganske greie oppdateringer med de du betaler for.
Eks. oppdatering av forsinkelse renten(minst 7% over sentral renten, 8,25% pr dags dato) osv.

Men alt kommer ned til hva du trenger, har du bruk for noe litt mere avansert så bør du gå for mamut eller noen av de andre du betaler for.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/08/2009 10:33 #3546 av Elin Enger Mollestad
Jeg må fikse dette NÅ, så jeg valgte å laste ned Win vask. Har lastet ned "komme i gang-manualen" deres også. Har opprettet profil på et forum for win wask men har ikke fått tilgang der ennå, så jeg håper jeg klarer det selv. Puh, jeg blir helt svett bare av tanken!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/08/2009 09:51 #3555 av Kjetil Skjellerud
Vi bruker Matrix økonomisystem og er veldig fornøyd med det,(koster penger)
Har fått de til å lage en liten enkel integrasjon også, så jeg kan klippe og lime inn fra ordrebilde i Zen-cart og over i fakturadelen, da slipper jeg å manuelt legge inn alt, men man må ta en sjekk da den ikke er 100% sikker.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo