- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Ulike produkter til ulik språk/valuta ?
- tove
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
02/06/2006 14:57 #354
av tove
Ulike produkter til ulik språk/valuta ? opprettet av tove
Forsøker å finne ut om jeg kan tilby engelske lydiler i euro, i samme butikk som jeg tilbyr norske lydfiler i nkr.
Jeg får det ikke til. Sånn som det er nå så tilbys alle produktene samtidig og prisene tolkes som nkr i norsk og som dollar i engelsk! - Er det noen måte jeg kan skjule de produktene som ikke er relevante (=feil språk/valuta)???
Jeg får det ikke til. Sånn som det er nå så tilbys alle produktene samtidig og prisene tolkes som nkr i norsk og som dollar i engelsk! - Er det noen måte jeg kan skjule de produktene som ikke er relevante (=feil språk/valuta)???

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
02/06/2006 19:14 #355
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ulike produkter til ulik språk/valuta ?
Det er nok mulig, men ikke på en standard Zen Cart så vidt jeg vet.
Du må enten modifisere koden i denne, eller se etter en multistore contribution - om det finnes. Vet det er noe slik til osCommerce.
Du må enten modifisere koden i denne, eller se etter en multistore contribution - om det finnes. Vet det er noe slik til osCommerce.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.