Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Hvordan legge inn kategori
- catrine
- Emneforfatter
- Besøkende
08/06/2006 19:33 #368
av catrine
Hvordan legge inn kategori opprettet av catrine
Jeg prøver å legge inn kategorier, og leter etter knappen \"New categori\" under Catalog - Categori/Products. Men den knappen er ikke i mitt skjermbilde. Er det noen innstilling som gjør at jeg ikke ser \"New categori\"-knappen? Eller er det noen annen måte å legge inn kategori på?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
08/06/2006 20:05 #369
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Hvordan legge inn kategori
Du kan ikke lenger lage nye kategorier i kategorier med produkter, mulig det er det du prøver på.
- catrine
- Emneforfatter
- Besøkende
08/06/2006 20:30 #370
av catrine
Besvart av catrine i emne Sv:Hvordan legge inn kategori
Jeg har ikke fått laget noen kategorier i det hele tatt. Har kun lagt til ett produkt, men dette har blitt lagt på toppnivå, noe jeg ikke ønsker. Har prøvd å slette dette produktet, men det blir ikke slettet.
Mulig jeg ikke helt har forstått hvordan jeg skal administrere kategorier/produkter enda.
Mulig jeg ikke helt har forstått hvordan jeg skal administrere kategorier/produkter enda.
- catrine
- Emneforfatter
- Besøkende
08/06/2006 20:43 #371
av catrine
Kanskje det er det som er selve problemet, at jeg la inn et produkt aller først (var kanskje litt for ivrig etter å prøve)? Jeg prøver å slette dette produktet, men det blir ikke borte.
- catrine
- Emneforfatter
- Besøkende
08/06/2006 20:56 #372
av catrine
Fikk opp category-knappen nå, mulig at jeg fikk disablet produktet og at det var det som gjorde det. Men, nå ser det ut til å virke.
- Rune Christensen
- Gullbruker
08/06/2006 21:18 #373
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Hvordan legge inn kategori
om du har versjon 1.3.0 kan man ikke slette kategorier. det er en bug.
Oppgrader til 1.3.0.1 og det ordner seg.
Oppgrader til 1.3.0.1 og det ordner seg.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.