- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Viser ikke pris
- bedog
- Nybegynner
-
Less
Mer
20/11/2006 17:29 #649
av bedog
Besvart av bedog i emne Sv:Viser ikke pris
Jeg har samme problem som Roho...
Har lagt inn korrekt mva, og satt at det skal vises med tax både i admin og ellers...
Men prisene vises uten mva i butikken, uavhengig av om jeg er logget inn eller ikke...
hjelp?
Har lagt inn korrekt mva, og satt at det skal vises med tax både i admin og ellers...
Men prisene vises uten mva i butikken, uavhengig av om jeg er logget inn eller ikke...
hjelp?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Torsja
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
10/12/2007 22:34 #1477
av Torsja
Besvart av Torsja i emne Sv:Viser ikke pris
Jeg får heller ikke med momsen i min testbutikk.
Den vil ikke regne ut momsen i kassen heller.
Den vil ikke regne ut momsen i kassen heller.
- Torsja
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
11/12/2007 21:07 #1480
av Torsja
Besvart av Torsja i emne Sv:Viser ikke pris
Fikset problemet med å slette alle soner og avgiftsklasser og satte opp alt dette på nytt igjen som ved første installasjon.
Og gikk igjennom produktene og \"My Store\" instillingene.
Og gikk igjennom produktene og \"My Store\" instillingene.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.