Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Slettet innlegg?

Mer
25/01/2010 13:30 #3899 av Tor-Bjarne Henriksen
Hei,

WinVask her, jeg la inn et innlegg hvor jeg påpekte at vi nå støtter Zen Chart, det ble slettet. Da det er flere personer fra Deres forum som har etterspurt dette, finner jeg det en smule rart at hele posten ble slettet?

Jeg har aldri lagt skjult på at vi er en kommersiell aktør, og er litt usikker på hvilke regler jeg eventuelt har forbrutt meg mot.

Det ligger flere tråder her hvor brukere etterspør nettopp dette, samt en post som sier at vi har lagt prosjektet på is, vel nå er isen tinet og ville informere om det (i en post)

mvh
Tor-Bjarne
(utvikler WinVask)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/01/2010 14:23 #3900 av Rune Rasmussen
Hei Tor-Bjarne,

Du hadde ikke en post, men 4-5 med lenker og priser - og dette er tydelig spamming av forumet.

Forumreglene er det lenket til øverst i forumet, men her er også lenken: www.zen-cart.no/forum/rules

Om man skulle åpne for at alle kommersielle aktører skulle kunne poste reklame for sine produkter, med eller uten relevans til ZC, ville det fort bli ganske forsøplet her.

Slik reklamering for egne sider og produkter er det få som liker og aksepterer i noen forum, og det er neppe ukjent for vante nettbrukere.

Har man et godt produkt blir man gjerne funnet gjennom Google, og behøver ikke ta i bruk spamming av forumer for å bli funnet. :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/01/2010 15:02 #3901 av Tor-Bjarne Henriksen
Hei,

Jeg hadde 2 poster som omhandlet WinVask mot Zen cart, den ene en nyregistrering på "Generelt" delen av forumet, den andre som svar på "WinVask mot Zen Cart lagt på is" tråden.

Begge trådene var en kopi av hverandre, jeg ville kun informere gjeldende bruker at "dette ikke lengre er på is". Link til forumet og pris var kun for å "Si at det koster penger med en gang" da WinVask også har endel gratismoduler. (Altså spare deres brukere turen innom om de leitet etter gratis programvare.

SÅ er en som spurte etter kassasystem hvor jeg også la inn et svar, kanskje feil av meg (men WV gratis støtter altså mesteparten).

Med 5-6 posteringer totalt siden jeg ble medlem og alle relatert til spørsmål om WinVask (Som også er et gratisprodukt)kan jeg vanskelig se meg selv i rollen som forumspammer?

Jeg aksepterer selvfølgelig at Dere ikke godtar forumspam, og intensjonen med lenkene var kun for det formål å spare Deres brukerefor tid. (De skulle slippe å lete på vårt eget forum, som har mange seksjoner og tusenvis av poster).

Dersom jeg hadde registrert flere identiske NYE tråder ville jeg vært enig :)

mvh
Tor-Bjarne Henriksen

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/01/2010 20:10 #3906 av Rune Rasmussen
Jeg slettet 4-5 poster, og ja jeg kan telle lengre enn til 2 - vet ikke hvorfor dette er noe å dra ut mer på.

Flere identiske nye tråder, eller flere identiske svar i forskjellige tråder er i praksis ingen forskjell - og reglene er like for alle. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
25/01/2010 20:29 #3907 av Tor-Bjarne Henriksen
Hei,

Drar ut? :)

Vel registrerte jeg mer en 2 identiske (en ny og ett svar) som forøvrig var intensjonen så har jeg klikket feil - Det beklager jeg sterkt! :)

Ett forbedringspotensial ville være om man fikk beskjed/epost når posteringer ble slettet, da ville man ikke føle seg så "Mobbet" når man returnerte.

Jeg må tilstå at jeg som medlem i 20-30 forskjellige forum blir det ofte "så som så" med å lese forumregler :) (Inklusive i mine egne forum) - Så jeg får vel bare takke meg selv.

Vel uansett ha en god dag videre og beklager igjen :)
(Nei du behøver ikke kaste bort tid på å svare denne tråden ;) )

mvh
Tor-Bjarne

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo