- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Vise alle produkter på en side
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
26/02/2010 23:16 #3990
av Bjarne Grøseth
Vise alle produkter på en side opprettet av Bjarne Grøseth
Heisann!
Har prøvd å forandre Maximum Values i Admin om hvor mange produkter som skal vises i hver kategori.
Hos meg får jeg kun vist 3 rader og 3 kolonner med produkter. Se eksempel her: parkogpudder.no/index.php?main_page=index&cPath=23_39
Jeg ville gjerne hatt alle produktene under kateogriene til å komme på 1 og samme side slik at kundene kan scrolle nedover alle produktene uten å måtte gå frem og tilbake mellom sidene for å finne det produktet de ønsker.
Er dette noe som ligger kodet i templaten en plass?? Har prøvd litt forskjellig, men får det ikke til
Snakkes!
Har prøvd å forandre Maximum Values i Admin om hvor mange produkter som skal vises i hver kategori.
Hos meg får jeg kun vist 3 rader og 3 kolonner med produkter. Se eksempel her: parkogpudder.no/index.php?main_page=index&cPath=23_39
Jeg ville gjerne hatt alle produktene under kateogriene til å komme på 1 og samme side slik at kundene kan scrolle nedover alle produktene uten å måtte gå frem og tilbake mellom sidene for å finne det produktet de ønsker.
Er dette noe som ligger kodet i templaten en plass?? Har prøvd litt forskjellig, men får det ikke til
Snakkes!
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
03/03/2010 22:13 #3999
av Bjarne Grøseth
Besvart av Bjarne Grøseth i emne Sv:Vise alle produkter på en side
Ikke noen som kan dette??
- Hallstein Mårstøl
- Gullbruker
03/03/2010 22:27 #4000
av Hallstein Mårstøl
Besvart av Hallstein Mårstøl i emne Sv:Vise alle produkter på en side
Har du prøvd å endre Products Listing- Number Per Page under Maximum Values til ett høyere tall?
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
08/03/2010 23:55 #4008
av Bjarne Grøseth
Hehe... Så enkelt var det altså!!
TAKK!!
Besvart av Bjarne Grøseth i emne Sv:Vise alle produkter på en side
Hehe... Så enkelt var det altså!!
TAKK!!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.