Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

priser

Mer
20/04/2010 21:31 #4096 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:priser
Får du ikke support hos InMedia, som har satt opp løsningen deres? De må jo vite hva de har deaktivert, eller kodet om, hos dere.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2010 07:39 #4097 av Egil Olsbø
Besvart av Egil Olsbø i emne Sv:priser
tenkte jeg skulle greie dette uten dem siden jeg vedlikeholder katalogen, mulig jeg rett å slett bare må gå til anskaffelse av "bibelen" Zen-cart bruker manual

;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2010 13:06 #4098 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:priser
Hm ... ja om de ikke yter support på det de har levert må du vel helst det. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
21/04/2010 13:24 #4099 av Egil Olsbø
Besvart av Egil Olsbø i emne Sv:priser
Har nå fått frem priser, men kunder må være pålogget for å se dem og det er for så vidt en grei løsning.
I våres butikk må kunder være registrert/godkjent for å få handle samt at vi har valgt ikke å vise priser da vi har 3000 produkt med stadig prisendringer som igjen ville medført for mye arbeid å vedlikeholde.
Prøver nå og ta i bruk tilbudsfunksjonen og disse produktene vil vi prise, så ideelt sett hadde det vært genialt om det var mulig og vise kun tilbudsprodukter med priser også uten å være pålogget

Uansett her er det som måtte til for å få frem produktpriser når pålogget

konfigurasjon > customer details > customer shop status-view shop and prices satt til verdi 2=may browse but no prices unless logged in

prøvde også følgende instilling men det hjalp ikke, derimot forsvant innlogging til butikken

konfigurasjon > my store > store status > satt verdi 2=showcase with prices

:) takk til "FineKlær"

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo