Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Lagerstatus

  • Arne Tunem
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
27/04/2010 21:30 #4116 av Arne Tunem
Lagerstatus opprettet av Arne Tunem
Jeg lurte om det finnes noe som heter Lagerstatus i zen-cart. Hvis vi ikke har varen inne på lager, så kunne jeg skrive Lagerstatus 1-14 dager. Noen som vet om dette fines? B)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
30/04/2010 21:32 #4128 av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Lagerstatus
Jeg har ikke sett ett slikt add-on, og det er mulig det finnes enklere løsninger på dette, men dette er hvertfall ett forslag. :)

Inni i includes/templates/YOUR_TEMPLATE/templates/tpl_product_info_display.php eller includes/templates/template_default/templates/tpl_product_info.display.php kan du endre denne til:

<!--bof Product details list -->
<?php if ( (($flag_show_product_info_model == 1 and $products_model != '') or ($flag_show_product_info_weight == 1 and $products_weight !=0) or ($flag_show_product_info_quantity == 1) or ($flag_show_product_info_manufacturer == 1 and !empty($manufacturers_name))) ) { ?>
<ul id="productDetailsList">
<?php echo (($flag_show_product_info_model == 1 and $products_model !='') ? '<li>' . TEXT_PRODUCT_MODEL . $products_model . '</li>' : '') . "\n"; ?> <?php echo (($flag_show_product_info_weight == 1 and $products_weight !=0) ? '<li>' . TEXT_PRODUCT_WEIGHT . $products_weight . TEXT_PRODUCT_WEIGHT_UNIT . '</li>' : '') . "\n"; ?> <?php echo (($flag_show_product_info_quantity == 1) ? '<li>' . $products_quantity . TEXT_PRODUCT_QUANTITY : ''); ?>
<? if($products_quantity < 1) echo ('Produktet er utsolgt. Forventet leveringstid er 1-14 dager') . '</li>' . "\n"; ?>
<?php echo (($flag_show_product_info_manufacturer == 1 and !empty($manufacturers_name)) ? '<li>' . TEXT_PRODUCT_MANUFACTURER . $manufacturers_name . '</li>' : '') . "\n"; ?>
</ul>
<?php
}
?>
<!--eof Product details list -->

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo