Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kategori og produkter

Mer
03/05/2010 00:26 #4139 av Hilde Grøtting
Jeg har et problem med min zen-cart. Nettbutikken min har vært ute av drift en lengre periode av div årsaker, og nå når jeg har fått den opp å gå igjen kan jeg ikke komme inn å redigere, legge inn nye evt deaktivere de produktene som ligger inne.
Hva gjør jeg??

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/05/2010 01:41 #4140 av Hallstein Mårstøl
DrømmeSøm skrev:

Hva gjør jeg??

Ja, hva gjør du?
Du må nok komme med mer opplysninger på hva du gjør (eller ikke gjør?) når du ikke kan endre på noe. Får du logget inn i admin? Får du noen feilmeldinger? Andre opplysninger som kan være til hjelp?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/05/2010 17:50 #4145 av Hilde Grøtting
Jeg får logget inn i admin, og når jeg trykker på kategorier/produkter så får jeg opp de forskjellige kategoriene. Men når jeg da trykker på en kategori for å legge inn et nytt produkt eller redigere de som ligger i butikken, kommer det bare en blank side. D.v.s det står "produkter" øverst, men det er alt. Før kom det jo en liste over alle produktene og en kunne klikke på hvert enkelt produkt for å redigere det. Og det var også en knapp med "legg til nytt produkt". Alt dette er borte nå...
Jeg er ikke veldig dreven på dette, da nettbutikken er ganske ny, så jeg skjønner ingenting. Jeg har jo solgt flere av produktene gjennom andre kanaler mens nettbutikken har vært nede, og nå får jeg ikke gått inn for å deaktivere disse produktene..

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/05/2010 19:05 #4146 av Rune Rasmussen
Hvilken versjon har du?
Er server oppdatert?
Har du i så fall lagt inn oppdateringer for ZC slik at den støtter programvare på server?

Dere må virkelig bli mye flinkere til å gi så mye opplysninger som mulig, hvis ikke får dere ingen hjelp til slutt. Dette blir jo nærmest gjetteleker ... ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/05/2010 23:11 #4147 av Hilde Grøtting
Jeg trykket på knappen der det står "se etter oppdateringer", og fikk da opp meldingen at min verson er oppdatert. Jeg har versjon PHP Verson 5.2.9

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
03/05/2010 23:14 #4148 av Rune Rasmussen
Dette rimer ikke i og med at du sier at nettbutikken din har vært ute av drift en lengre periode, da kan den ikke være nyeste versjon som jo kom nå denne mnd. ...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo