Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kategori og produkter

Mer
03/05/2010 23:32 #4149 av Hilde Grøtting
Grunnen til at siden min har vært nede er at hosten jeg brukte (one.com) oppgraderte systemet sitt og ikke støttet formatet siden min var kodet på. Og etter siden ble flyttet (byttet til servetheworld.net). Så igjen; når jeg klikker meg inn på produkter/kategorier så kommer listen med kategoriene som jeg har laget og med hvor mange produkter i hver kategori (alt det vanlige) men når jeg velger en kategori som skal redigeres eller utvides, er det ingenting som vises av de produktene i den. Des samme gjelder kundelisten min. Kan det være at noen filer har blitt endret eller borte da siden ble flyttet slik at Index for kategorier/produkter kommer opp, men selve innholdet har gått seg bort på veien.

Det er ikke så lett å være lekmann(kvinne) når heleverden er på nett og er proffe på sitt felt. Det er så mye å sette seg inn i, og spesielt når informasjonen jeg gir er tilsynelatende motstridende.

Hilde

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/05/2010 00:50 #4151 av Rune Rasmussen
Ja hvilken versjon har du da av Zen Cart?

Det at den er flyttet kan forøvrig også tyde på at du mangler filer, eller har defekte filer p.g.a. feil i overføring - som du er inne på.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo