Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

PHP Session Handling ?

Mer
25/05/2010 16:33 #4249 av Alex Reitan
hei, strever litt med web-siden for tiden, sånn helt uten videre så har den begynt å logge ut så snart man bytter en side etter innlogging.

logger inn, står at man er logget inn, og så når jeg trykker på en ny link/vare så reset'er alt seg igjen.

noen som har peil?

kan det være korrupt database? eller feil på SSL? :S

ta gjerne en titt på www.black-widow.org for å se om du skjønner noe. ;P

mvh, Alex:*

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/05/2010 23:05 #4261 av Grethe C Nordheim
Du får tidsavbrudd på koblingen din til ssl. Ikke at jeg aner hvorfor, men det skal da være mulig å sette opp den til et lengre tidsrom. Jeg logga meg inn, gikk rett på en bestilling, og vips der var jeg ute.

Men du, har du tatt en titt på css fila di? Det var vanskelig å lese tekstene dine fortsatt. Særlig det som står i rødt og blått er helt umulig. Det aner meg at du sannsynligvis får yngre kunder enn meg, sikkert med bedre øyer, men lell da mann :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/05/2010 23:23 #4262 av Alex Reitan
Heysann, jo takk, er klar over avbruddet, har snakket med domene-leverandøren vår, og har kjørt en del tester og d virker som om det har vært en blanding av at de har hatt en feil på sitt shared SSL sertifikat, og så har det oppstått en feil i databasen vår i zen-cart... men er ikke helt sikker siden jeg ikke er helt ekspert på dette. hehe. ;)
men vi jobber på saken iallefall. ^^
kan virke som om vi må rigge opp siden på nytt fra scratch for å være sikker, men hvis det er noen som har god peil på hvorfor kunder får session timeout med en gang så hadde det vært flott med litt hjelp. :)

angående skriften så eksperimenterer vi fremdeles med den, men jeg tar gjerne imot input på det. ;)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
28/05/2010 01:41 #4263 av Grethe C Nordheim
Hmm, siden domeneleverandøren har hatt en feil så ville jeg spurt dem om hjelp jeg (men nå er jo jeg kvinne og har lettere for å få tekniske mannfolk til å hjelpe meg).
Du blir nok ekspert innen du er helt ferdig :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo