- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Login for å putte i kurven
- ledshop.no
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
21/06/2006 22:01 #440
av ledshop.no
Login for å putte i kurven opprettet av ledshop.no
Hei
Jeg mener å ha sett et sted i dette forumet at en kan endre et eller annet i shopen slik at kunden må logge inn når han putter varer i kurven . Eller har jeg blingset? :whistle:
Jeg mener å ha sett et sted i dette forumet at en kan endre et eller annet i shopen slik at kunden må logge inn når han putter varer i kurven . Eller har jeg blingset? :whistle:
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
21/06/2006 22:06 #441
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Login for å putte i kurven
Er ikke mulig som jeg vet.
Har vert snakk om å ha handlekurven fremme før man legger noe i den. Mulig det er det du tenker på.
Har vert snakk om å ha handlekurven fremme før man legger noe i den. Mulig det er det du tenker på.
- ledshop.no
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
21/06/2006 22:07 #442
av ledshop.no
Besvart av ledshop.no i emne Sv:Login for å putte i kurven
Da har jeg blingset 
Fikk du e-posten min?

Fikk du e-posten min?
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.