Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Produktinfo pluss bilder forsvunnet

  • Eirik Tobias
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
28/07/2010 14:57 #4430 av Eirik Tobias
Produktinfo pluss bilder forsvunnet opprettet av Eirik Tobias
Heisann!

Er helt ny når det gjelder zen cart. Har nå holdt på konstant i noen dager og nettene blitt lange, men nå nærmer det seg noe!

Problem 1: (LØST)
Et problem som har dukket opp er at produktinfo er blitt borte. Når man klikker på proktuktene kommer en blank side, istedenfor info og bilder. Jeg har ikke fått tatt backup like ofte som jeg burde, så finner ingen backup jeg kan bruke uten å miste en haug med endringer jeg har foretatt. For alt jeg vet kan det være en bagatell som utløser dette, spør derfor her om hjelp, av noen med litt mer erfaring enn meg selv.
Edit1: Jeg lurer på om problemet kan ha skjedd en gang etter at jeg installerte "AJAX_image_swapper_v3.1.4", men er usikker. Vet ikke helt hvordan jeg evt. fjerner dette for å teste.
Edit2: Ajax var problemet. Jeg lastet opp filen includes/templates/YOUR_TEMPlATE/templates/tpl_product_info_display.php på nytt (i den ble det foretatt endringer da Ajax skulle installeres).


Problem 2:
Får denne advarselen, selvom jeg har gjort endringene som kreves.

Advarsel: Konfigurasjonsfilen er ikke skrivebeskyttet: /customers/webhandelen.com/webhandelen.com/httpd.www/includes/configure.php. Dette er en potensiell sikkerhetsrisiko - vennligst sett riktige tilgangsrettigheter på denne filen.

Innstillingene er 644. Har også prøvd 444. Og de forblir slik. Derfor skjønner jeg ikke hva som er problemet.

Problem 3:
Dette vises i topmenyen ":: :: :: :: ::". Hvordan får jeg fjernet dette?
Har lett masse etter løsning, men har tydeligvis ikke lett godt nok. Noen som kan svare?

Problem 4:
Endre bredden på kolonnen i midten? Klarer sikkert finne ut av dette selv etter hvert, men tenkte jeg kunne spørre når jeg først skrev et innlegg.


Spør meg om dere trenger info av noe slag.
Har selvfølgelig googlet problemene, flere ganger, men ikke funnet noen løsning :(

Takk for hjelp!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
29/07/2010 20:14 #4433 av Hallstein Mårstøl
cecsy skrev:

Problem 2:
Får denne advarselen, selvom jeg har gjort endringene som kreves.

Advarsel: Konfigurasjonsfilen er ikke skrivebeskyttet: /customers/webhandelen.com/webhandelen.com/httpd.www/includes/configure.php. Dette er en potensiell sikkerhetsrisiko - vennligst sett riktige tilgangsrettigheter på denne filen.

Innstillingene er 644. Har også prøvd 444. Og de forblir slik. Derfor skjønner jeg ikke hva som er problemet.

Nei, du har uansett ikke gjort det riktig. Er du sikker på at du har endret rettighetene på riktig fil?

Problem 3:
Dette vises i topmenyen ":: :: :: :: ::". Hvordan får jeg fjernet dette?
Har lett masse etter løsning, men har tydeligvis ikke lett godt nok. Noen som kan svare?

Kan se ut som om det kan legges til flere valg i menyen som dette ligger i? Er vel i css du finner dette, men har egentlig ikke anelse.
Kontakt dem som har laget dette designet. Har du kjøpt design, så har du helt sikkert support hos dem.

Problem 4:
Endre bredden på kolonnen i midten? Klarer sikkert finne ut av dette selv etter hvert, men tenkte jeg kunne spørre når jeg først skrev et innlegg.

Let etter mainWrapper i css. Her vil du finne width som du kan endre bredden med.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Tobias
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
30/07/2010 01:32 #4436 av Eirik Tobias
Besvart av Eirik Tobias i emne Sv:Produktinfo pluss bilder forsvunnet
Problem 1 og 4 er løst (problem 4 ble løst et annet sted).

Problem 2:
Filen jeg har endret rettighetene til er root/includes/configure.php

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Eirik Tobias
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
06/08/2010 17:02 #4446 av Eirik Tobias
Besvart av Eirik Tobias i emne Sv:Produktinfo pluss bilder forsvunnet
Da er alle mine problemer løst :cheer:

Problem 2 fikset live-supporten på one.com på 4 sekunder.

Problem 3 ble fikset her:
Admin - Configuration - EZ-Pages Settings - EZ-Pages Header/Footer Link Separator.

Takk for tilbakemeldinger!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo