Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

problemer med google ranking liste

Mer
22/09/2010 18:22 - 22/09/2010 18:22 #4519 av Gjermund Haugen
Hei!

Jeg har forsøkt å registrere domenet som ligger på en isp hos google.no/addurl det skjer ingenting, bortsett fra at google har lagt igjen spor på access_log og en fil som heter for robots.txt.
Domenet blir ikke registrert hos google. Om domene hadde kommet på sisteplass, men det eksisterer ikke en gang hos google.

Har forsøkt å legge inn adressene på adwords uten at det hjelper.

Er det noe angående google-søk-domener som er viktig?

Har søkt etter howto, men finner ikke noe konkret.

Noen som har noen konkrete tips?

mvh
Eno

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
22/09/2010 20:19 - 22/09/2010 20:20 #4521 av Gjermund Haugen
takk skal du ha!! Jeg har holdt på så lenge med dette at jeg gikk rundt meg selv.

Slik jeg har forstått det.
Så lastet jeg ned et program som opprettet sitemap(xml med linker) for meg. Den søkte igjennom alle web sider på et gitt webområde, og jeg fikk mulighet til å includere og ekscludere sider som skal vær med i filen.
Denne opprettet så en f.eks. sitemap.xml som jeg putter på www / html_public / eller noe.

*Deretter går jeg på google webmaster tools, "add new site". Skriver inn webadressen: www.minwebside.no .

*Trykker på den opprettede webadressen, og går til "sitemaps" hvor jeg submit'er .xml filen jeg har opprettet. Statusen er godkjent.

Er det riktig så langt?

F.eks. i webmaster tools... -> skal ordene i "your site on the web" - "keywords" dukke opp automatisk?
Dette er vel ordene som står under "meta name keywords" i en eller annen zen-cart fil? Hvilken fil er det? html_header.php? Er det flere eller andre filer?


Mvh
Eno

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo