- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
problemer med google ranking liste
- Gjermund Haugen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
22/09/2010 18:22 - 22/09/2010 18:22 #4519
av Gjermund Haugen
problemer med google ranking liste opprettet av Gjermund Haugen
Hei!
Jeg har forsøkt å registrere domenet som ligger på en isp hos google.no/addurl det skjer ingenting, bortsett fra at google har lagt igjen spor på access_log og en fil som heter for robots.txt.
Domenet blir ikke registrert hos google. Om domene hadde kommet på sisteplass, men det eksisterer ikke en gang hos google.
Har forsøkt å legge inn adressene på adwords uten at det hjelper.
Er det noe angående google-søk-domener som er viktig?
Har søkt etter howto, men finner ikke noe konkret.
Noen som har noen konkrete tips?
mvh
Eno
Jeg har forsøkt å registrere domenet som ligger på en isp hos google.no/addurl det skjer ingenting, bortsett fra at google har lagt igjen spor på access_log og en fil som heter for robots.txt.
Domenet blir ikke registrert hos google. Om domene hadde kommet på sisteplass, men det eksisterer ikke en gang hos google.
Har forsøkt å legge inn adressene på adwords uten at det hjelper.
Er det noe angående google-søk-domener som er viktig?
Har søkt etter howto, men finner ikke noe konkret.
Noen som har noen konkrete tips?
mvh
Eno
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
22/09/2010 18:31 - 22/09/2010 18:34 #4520
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: problemer med google ranking liste
Hm ... ikke noe konkret sier du?
www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=...+to+get+site+indexed
www.google.no/search?hl=no&q=google+hvordan+få+side+indeksert
www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=...+to+get+site+indexed
www.google.no/search?hl=no&q=google+hvordan+få+side+indeksert
- Gjermund Haugen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 0
22/09/2010 20:19 - 22/09/2010 20:20 #4521
av Gjermund Haugen
Besvart av Gjermund Haugen i emne Sv: problemer med google ranking liste
takk skal du ha!! Jeg har holdt på så lenge med dette at jeg gikk rundt meg selv.
Slik jeg har forstått det.
Så lastet jeg ned et program som opprettet sitemap(xml med linker) for meg. Den søkte igjennom alle web sider på et gitt webområde, og jeg fikk mulighet til å includere og ekscludere sider som skal vær med i filen.
Denne opprettet så en f.eks. sitemap.xml som jeg putter på www / html_public / eller noe.
*Deretter går jeg på google webmaster tools, "add new site". Skriver inn webadressen: www.minwebside.no .
*Trykker på den opprettede webadressen, og går til "sitemaps" hvor jeg submit'er .xml filen jeg har opprettet. Statusen er godkjent.
Er det riktig så langt?
F.eks. i webmaster tools... -> skal ordene i "your site on the web" - "keywords" dukke opp automatisk?
Dette er vel ordene som står under "meta name keywords" i en eller annen zen-cart fil? Hvilken fil er det? html_header.php? Er det flere eller andre filer?
Mvh
Eno
Slik jeg har forstått det.
Så lastet jeg ned et program som opprettet sitemap(xml med linker) for meg. Den søkte igjennom alle web sider på et gitt webområde, og jeg fikk mulighet til å includere og ekscludere sider som skal vær med i filen.
Denne opprettet så en f.eks. sitemap.xml som jeg putter på www / html_public / eller noe.
*Deretter går jeg på google webmaster tools, "add new site". Skriver inn webadressen: www.minwebside.no .
*Trykker på den opprettede webadressen, og går til "sitemaps" hvor jeg submit'er .xml filen jeg har opprettet. Statusen er godkjent.
Er det riktig så langt?
F.eks. i webmaster tools... -> skal ordene i "your site on the web" - "keywords" dukke opp automatisk?
Dette er vel ordene som står under "meta name keywords" i en eller annen zen-cart fil? Hvilken fil er det? html_header.php? Er det flere eller andre filer?
Mvh
Eno
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.