Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

To spørsmål (kategorier og admin)

  • ledshop.no
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
27/06/2006 01:05 #476 av ledshop.no
Besvart av ledshop.no i emne Sv:To spørsmål (kategorier og admin)

Ja..?
Er dette en gjettelek eller noe? :blink:


Tydeligvis. Men hvis du ikke er interessert i å hjelpe til i stedet for å komme med så tett utspill, kan jeg like godt pelle meg vekk fra dette forumet. Kanskje du en gang i fremtiden klarer å svare som folk.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/06/2006 12:08 #477 av Rune Rasmussen
Herregud da mann, du må jo først klare å legge frem problemet ditt før man kan hjelpe deg.. :blink:

Jeg vet ikke hvordan det er med deg og andre, men jeg blir irritert når noen kaster bort tiden min - og jeg er lite interesert i å lese andre tråder for å PRØVE å finne ut hva du ikke forstår/finner ut av der.

Har du ikke tid til å legge frem saken/problemet ditt på en skikkelig måte så er det vel kanskje best å ikke skrive i det hele tatt ja.. ;)

PS!
Om du har lastet ned å brukt denne sliter du nok gjerne litt: zen-cart.no/index.php?option=com_joomlab...p;id=126&catid=5
Hvis ikke ser jeg ikke problemet ditt..<br><br>Melding redigert av: rued, den: 27.06.2006 12:19

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/06/2006 18:43 #478 av Rune Christensen
Fødelsdato er default på, men man kan skru det av fra admin-configuration-Customer Details

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
27/06/2006 18:49 #479 av Rune Christensen
Det er desuten generelt vikitg at man prøver å gi en god beskrivelse av problemet.
Ingen her har betalt for å hjelpe og hjelper kun av egen vilje. Man skal ha respekt for det og i de fleste tilfeller gjøre både en, to og tre forsøk før man stiller et spørsmål.
Vet flere forum som sette som krav at man i tilegg også alltid sender informasjon om den aktuelle servern, hvilken versjon av div software man kjører, alt annet av interesse og ikke minst forteller hva man gjort for å løse problemet.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo