Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Sorterings rekkefølge på tilbudsprodukter

Mer
01/01/2011 17:52 #4730 av Bjørnar Sæhle
Hei alle,
jeg prøver å finne ut en måte å endre sorteringsrekkefølgen på våre tilbudsprodukter (tenker da på main_page=specials). Egentlig vil jeg gjerne ha den random, men regner med at da må jeg inn å kode. Finnes det noe valg for dette i zen cart?

mvh,
bjørnar sæhle
barneshoppen.no

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/01/2011 18:31 #4731 av Rune Rasmussen
Hm ... om du har kunder som kommer tilbake nå og da, hva tror de de ønsker å finne når de kikker på tilbud?

Jeg vil tro at de ønsker å se om det finnes noe nytt, ikke gamle tilbud i tilfeldig sortering ...?!

Men bare å tilpasse siden med utgangspunkt i nye produkter (products_new). Tror ikke det finnes noen innstilling, kommer ikke på noen i farta.

PS! Din banner er "litt på tur" i alle testede nettlesere her, og du mangler en knapp i toppen (rødt kryss i IE).

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/01/2011 19:14 #4732 av Bjørnar Sæhle
Takk for svar.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sjekket opp siden vår mot flere nettlesere i det siste. Bruker bare firefox selv, og der funker programeringen helt fint. Sjeket i Explorer og der kom det opp ett manglet bilde.

Hva mener du "på tur"? Vi ser ikke noe i firefox/explorer utenom bildet som mangler i explorer.

Setter pris på svar :))

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/01/2011 19:48 #4733 av Rune Rasmussen
Veldig OT, men her har du skjermbilde. Ser mer eller mindre slik ut i alle nettlesere på normal oppløsning.
Vedlegg:

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
01/01/2011 19:54 #4734 av Bjørnar Sæhle
Takk takk. Skal være fikset nå *håper vi*, da vi hadde en variabel lengde på fra 1000-1300px på tabellen vår. Nå er den fixed set, så da skal problemet være løst. Da har vi testet i Firefox, explorer og safari. Tusen takk for tilbakemelding :))


:) :) :)

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo