Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Hva skjer her??

Mer
18/01/2011 22:37 - 19/01/2011 06:08 #4769 av Terje Foss
Siden har tryna og jeg får den ikke opp igjen.
Kan noen hjelpe meg her tro?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/01/2011 06:11 #4770 av Rune Rasmussen
Vennligst post din feilmelding her, ikke be folk besøke din side for å finne den.

Men først og fremst bruk Google til å søke på din feilmelding. Du er neppe den første som har rotet det til.

Ellers må du jo gi mye mer opplysninger om hva du selv har gjort, om du forventer at noen skal kunne hjelpe deg.

Dette blir litt for dumt!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/01/2011 09:51 #4771 av Terje Foss
Besvart av Terje Foss i emne Sv: Hva skjer her??
Ja vi er nok ikke like smarte alle sammen!

Feilmld:
1146 Table 'goldwingspesiali.zen_configuration' doesn't exist
in:
[select configuration_key as cfgkey, configuration_value as cfgvalue from zen_configuration]


Dette dukket plutselig opp, ingenting har blitt endret av noen med andre rettigheter enn admin som ikke har gjort noe.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/01/2011 11:27 #4772 av Rune Rasmussen
Men du må nesten gi mer opplysninger ... er dette en ny installasjon, en som har vært i drift lenge eller hva?

Har du sjekket databasen og tabellene for å se om alt er der (ref. feilmelding)? Har du pratet med din host om de har endret på servere el.a.?

Om du leser feilmeldingen sier den at en viktig tabell mangler, hva har du gjort for å finne ut av dette? Hva forventer du at andre skal kunne fortelle deg om denne annet enn det som står der?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/01/2011 11:35 #4773 av Terje Foss
Besvart av Terje Foss i emne Sv: Hva skjer her??
Har snakket med host og de kan bare fortelle at de ikke har kompetanse på dette området... Installasjonen er et par år gammel og det har igrunnen vært lite krøll helt til nå. De har ikke endret noe, men nå har jeg fått lagt inn en ny versjon. Jeg antar at det kan dreie seg om en feil ved databasen eller backup av denne, men er ikke helt sikker. Jeg skal iallefall forsøke å pusle dette sammen, har tatt kopi av alt via FTP.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
19/01/2011 11:41 #4774 av Rune Rasmussen
Host som ikke har kompetanse høres betryggende ut, ville nok vurdert å bytte ganske fort om det var svaret.

Men databasen bør du jo uansett selv kunne sjekke, om den er komplett. For som du kanskje forstår er det der all informasjon lagres, så om du tar ut filer via FTP redder du ingenting annet enn bildene.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo