× Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Hva skjer her??

Hva skjer her?? opprettet av Terje Foss

Siden har tryna og jeg får den ikke opp igjen.
Kan noen hjelpe meg her tro?
18/01/2011 22:37 #4769

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Hva skjer her??

Vennligst post din feilmelding her, ikke be folk besøke din side for å finne den.

Men først og fremst bruk Google til å søke på din feilmelding. Du er neppe den første som har rotet det til.

Ellers må du jo gi mye mer opplysninger om hva du selv har gjort, om du forventer at noen skal kunne hjelpe deg.

Dette blir litt for dumt!
19/01/2011 06:11 #4770

Besvart av Terje Foss i emne Sv: Hva skjer her??

Ja vi er nok ikke like smarte alle sammen!

Feilmld:
1146 Table 'goldwingspesiali.zen_configuration' doesn't exist
in:
[select configuration_key as cfgkey, configuration_value as cfgvalue from zen_configuration]

Dette dukket plutselig opp, ingenting har blitt endret av noen med andre rettigheter enn admin som ikke har gjort noe.
19/01/2011 09:51 #4771

Men du må nesten gi mer opplysninger ... er dette en ny installasjon, en som har vært i drift lenge eller hva?

Har du sjekket databasen og tabellene for å se om alt er der (ref. feilmelding)? Har du pratet med din host om de har endret på servere el.a.?

Om du leser feilmeldingen sier den at en viktig tabell mangler, hva har du gjort for å finne ut av dette? Hva forventer du at andre skal kunne fortelle deg om denne annet enn det som står der?
19/01/2011 11:27 #4772

Besvart av Terje Foss i emne Sv: Hva skjer her??

Har snakket med host og de kan bare fortelle at de ikke har kompetanse på dette området... Installasjonen er et par år gammel og det har igrunnen vært lite krøll helt til nå. De har ikke endret noe, men nå har jeg fått lagt inn en ny versjon. Jeg antar at det kan dreie seg om en feil ved databasen eller backup av denne, men er ikke helt sikker. Jeg skal iallefall forsøke å pusle dette sammen, har tatt kopi av alt via FTP.
19/01/2011 11:35 #4773

Host som ikke har kompetanse høres betryggende ut, ville nok vurdert å bytte ganske fort om det var svaret.

Men databasen bør du jo uansett selv kunne sjekke, om den er komplett. For som du kanskje forstår er det der all informasjon lagres, så om du tar ut filer via FTP redder du ingenting annet enn bildene.
19/01/2011 11:41 #4774

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58