Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Mangler / i webadressen

Mer
04/09/2011 23:33 #5162 av Rune Rasmussen
Sammenlign din konfigurasjonsfil, med det som er "sitert" ovenfor - så burde det være fult mulig å se forskjellen.

includes/configure.php

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
04/09/2011 23:46 #5164 av Elisabeth Haugland-Listerud
Takk for hurtig svar Rune, men dette finner jeg ikke ut av selv ser jeg.
Trenger nok å komme i kontakt med noen her i Romeriksområdet som kan lære meg opp. :-)

Elisabeth

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/09/2011 07:14 #5165 av Rune Rasmussen
OK, men husk at du har to configure.php-filer - en ligger i samme sti under din admin-mappe.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
06/09/2011 18:40 #5167 av Elisabeth Haugland-Listerud
Er dette hvis man har lastet det ned på Mac?
(jeg har nemlig nettopp arvet min mors nettbutikk (derfor min foreløbige uvitenhet), og har aldri lastet noe ned på Mac'en, har bare tilgang til sidene via Internettet jeg).

Jeg prøvde å laste ned Zen-Cart fra Zen-Cart.com sine sider, men får ikke til å installere det. Men om jeg får rettet denne feilen som blir sendt ut til våre kunder, har jeg kommet langt føler jeg. Tror ikke jeg trenger mer hjelp til utvikling da, frem til posten setter opp sine takster! :-)

Med vennlig hilsen
Elisabeth Haugland-Listerud

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/09/2011 10:49 - 09/09/2011 10:50 #5171 av Rune Rasmussen
Foreslår at du setter deg ned med dokumentasjonen i første omgang, begynn på toppen og les deg ned. Mye står under del ang. installasjon. ;)

Ellers, siden du har arvet den - må du påse at den er oppdatert til siste versjon. Og med det sikker for deg og dine kunder.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo