- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Moms på mat nå 15%
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
20/03/2012 20:32 #5349
av Anita Struik Waldeland
Moms på mat nå 15% opprettet av Anita Struik Waldeland
Hei,
Hvordan endre jeg momsen på mat fra 14 til 15%?
mvh, Anita S Waldeland
Hvordan endre jeg momsen på mat fra 14 til 15%?
mvh, Anita S Waldeland
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
20/03/2012 20:56 #5350
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv: Moms på mat nå 15%
På samme måte som når du satte inn 14%, bare at nå redigerer du den du har 14 på til å bli 15.
Endringen var forøvrig f.o.m nyttår, så du må passe på å "dekke inn" denne 1% selv på det du har solgt frem til nå, og få dette riktig i mva-oppgaven ...
Endringen var forøvrig f.o.m nyttår, så du må passe på å "dekke inn" denne 1% selv på det du har solgt frem til nå, og få dette riktig i mva-oppgaven ...
- Einar Solheim
- Seniorbruker
20/03/2012 22:13 #5351
av Einar Solheim
Besvart av Einar Solheim i emne Sv: Moms på mat nå 15%
For å gi litt detaljert informasjon, så logger du deg inn på admin, og velger "Avgiftssatser" under "Lokasjon/avgifter". Trykker på linja med 14%, velger endre, skriver inn 15 i steden for 14 og Lagre.
- Anita Struik Waldeland
- Emneforfatter
- Nybegynner
Less
Mer
- Mottatte takk 0
21/03/2012 11:18 #5352
av Anita Struik Waldeland
Besvart av Anita Struik Waldeland i emne Sv: Moms på mat nå 15%
Takk Rune og Einar!
Det var så enkelt! Jeg ble momspliktig nå nettopp, så jeg får ikke problem med den 1 %. men takk for tipset Rune!
Mvh, Anita S Waldeland
Det var så enkelt! Jeg ble momspliktig nå nettopp, så jeg får ikke problem med den 1 %. men takk for tipset Rune!
Mvh, Anita S Waldeland
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.