- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Bestillingsvare
- Remi Tveit
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
18/11/2012 22:18 #5523
av Remi Tveit
Bestillingsvare opprettet av Remi Tveit
Hei folkens.
Eg lurer pá om det ligger en modul i ADMIN for og legge inn for eks. bestillingsvare (6 dager levering).
Setter eg antall 0 kommer det opp UTSOLGT
Takker for svar
Eg lurer pá om det ligger en modul i ADMIN for og legge inn for eks. bestillingsvare (6 dager levering).
Setter eg antall 0 kommer det opp UTSOLGT
Takker for svar
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
02/04/2013 09:27 - 02/04/2013 09:29 #5571
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Bestillingsvare
Dette er et konfigurasjonsvalg, som du ganske sikkert hadde funnet dersom du brukte noen minutter på å gå gjennom valgene under konfigurasjon. Anbefaler at du gjør det.
At det er bestillingsvare skriver du med uthevet tekst i produktbeskrivelse f.eks.
At det er bestillingsvare skriver du med uthevet tekst i produktbeskrivelse f.eks.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.