Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Får ikke vekk salgstekst i header*LØST*
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Besøkende
01/10/2006 20:58 #588
av Tor Andre Vikki
Får ikke vekk salgstekst i header*LØST* opprettet av Tor Andre Vikki
hei.
Jeg har opprettet en ny zen, men her klarer jeg ikke og fjerne \"skriv salgsteksten her\" i header. Jeg har fjernet teksten i index.php og norwegian.php. Jeg kan ikke huske at dette stod noen andre steder. Jeg har tatt ibruk 1.3.5 oversettelsen, men er vant til å bruke rued sin oversettelse fra 1.3.1 eller 1.3.2. Noen som vet hvilken fil dette står i som jeg ikke har tenkt på?
Har også forsikret meg at det ikke er tpl.header det står i heller.
Løsning: teksten fantes i header.php filen i includes-language-norwegian-classic<br><br>Melding redigert av: tavikki, den: 01.10.2006 21:19
Jeg har opprettet en ny zen, men her klarer jeg ikke og fjerne \"skriv salgsteksten her\" i header. Jeg har fjernet teksten i index.php og norwegian.php. Jeg kan ikke huske at dette stod noen andre steder. Jeg har tatt ibruk 1.3.5 oversettelsen, men er vant til å bruke rued sin oversettelse fra 1.3.1 eller 1.3.2. Noen som vet hvilken fil dette står i som jeg ikke har tenkt på?
Har også forsikret meg at det ikke er tpl.header det står i heller.
Løsning: teksten fantes i header.php filen i includes-language-norwegian-classic<br><br>Melding redigert av: tavikki, den: 01.10.2006 21:19
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
01/10/2006 21:24 #589
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Får ikke vekk salgstekst i header*LØST*
Mener at det er header.php som ligger sammen men språkfilene.
Mulig det ligger en header.php i /classic inni språkmappa også - sjekk d
Mulig det ligger en header.php i /classic inni språkmappa også - sjekk d
- Tor Andre Vikki
- Emneforfatter
- Besøkende
02/10/2006 07:13 #590
av Tor Andre Vikki
Besvart av Tor Andre Vikki i emne Sv:Får ikke vekk salgstekst i header*LØST*
Jepp, det var der den var. Case closed. Takker
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.