Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
feil ved oppdatering til NOK
- mliaz
- Emneforfatter
- Besøkende
13/10/2006 16:57 #604
av mliaz
feil ved oppdatering til NOK opprettet av mliaz
hei
har et nytt problem eg, så eg håper noen kan svare på.
eg forandtet til norsk, og forandret da også til NOK. prisene vises korrekt på admin siden min, men i butikken står det bare O på alle varene.. noen som vet kva som er gale?
hilsen marte
har et nytt problem eg, så eg håper noen kan svare på.
eg forandtet til norsk, og forandret da også til NOK. prisene vises korrekt på admin siden min, men i butikken står det bare O på alle varene.. noen som vet kva som er gale?
hilsen marte
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
13/10/2006 20:27 #605
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:feil ved oppdatering til NOK
Du har sikkert lagt inn priser i/på engelsk, så om du bytter til engelsk vil sikkert prisene vises.
Du må oppdatere alle varene tenker jeg.
Du må oppdatere alle varene tenker jeg.
- Rune Christensen
- Gullbruker
13/10/2006 20:34 #606
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:feil ved oppdatering til NOK
du har satt prisene til NOK både i valuta-admin og i norwegian.php.
Har du på caching browsern din vil det også resultere i at du for slike 0 priser men da bare i noen timer eller noe. skur av caching i browsern.
Har du på caching browsern din vil det også resultere i at du for slike 0 priser men da bare i noen timer eller noe. skur av caching i browsern.
- mliaz
- Emneforfatter
- Besøkende
15/10/2006 16:27 #607
av mliaz
Besvart av mliaz i emne Sv:feil ved oppdatering til NOK
alt er i alle fall ok nå, så gjetter det bare tok litt tid før det beyndte å funke. takk igjenn for kjappe svar. ikkje før å kritisere dere som er her, men det skulle ha våre flere medlemmer her
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.