- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
hvordan liste produkter med kun tekst
- hondrelis
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
24/10/2006 14:13 #621
av hondrelis
hvordan liste produkter med kun tekst opprettet av hondrelis
Jeg lurer på hva man må gjøre for å liste produkter med kun tekst som det er gjort her:
www.blekkpatron.no/html/default.asp?Prod...p=Canon-ref&a=lp
Er denne listen skrevet for \"hånd\"? Og lagt til link til hvert enkelt produkt?
Når jeg lister printere så blir det slik automatisk fra zen-cart:
www.blekkdirect.no/nettbutikk/index.php?...ndex&cPath=1_3_4
(Som dere ser så blir det fort litt uoversiktlig hvis man skal ha mange printere i den listen)
Takk for all hjelp
www.blekkpatron.no/html/default.asp?Prod...p=Canon-ref&a=lp
Er denne listen skrevet for \"hånd\"? Og lagt til link til hvert enkelt produkt?
Når jeg lister printere så blir det slik automatisk fra zen-cart:
www.blekkdirect.no/nettbutikk/index.php?...ndex&cPath=1_3_4
(Som dere ser så blir det fort litt uoversiktlig hvis man skal ha mange printere i den listen)
Takk for all hjelp
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
-
- Administrator
-
- Hekta på åpen kildekode ...
24/10/2006 20:23 #622
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:hvordan liste produkter med kun tekst
Om du kan PHP og HTML er det bare å gå igang med hammer og meisel, hvis ikke behøver du kanskje litt mer hjelp enn bare noen småtips?!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.