Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Nedlasting

  • Monica Larsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
02/11/2006 15:31 #631 av Monica Larsen
Nedlasting opprettet av Monica Larsen
Nå har jeg lest til øyet ble stort og vått og slitt meg i håert til det står til alle kanter..

Jeg skal lage meg en butikk hvor jeg selger digitale filer for nedlastning.

Jeg har fått opp produktene, og i rette kategorier, endret Paypal-profilen min slik at det skal stemme, lastet opp produktene som skal selges og alt ser bra ut.

Men når jeg kjøper noe, så kommer det ikke noe link for nedlasting, ei heller noen form for betalingsbekreftelse.

Hva er galt? OG hvor kan jeg evt få hjelp?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2006 10:14 #632 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nedlasting
Monica Larsen skrev:

Hva er galt?


Hva som er galt er vanskelig å si på grunnlag av oppgitte opplysninger, og uten nærmere undersøkelse av ditt oppsett.

Monica Larsen skrev:

OG hvor kan jeg evt få hjelp?

Om du ser i forumoversikten finnes det en kategori som heter \&quot;Kommersiell hjelp ønskes!\&quot; , kan det være noe for deg?<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 05.11.2006 10:24

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Monica Larsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
05/11/2006 10:25 #633 av Monica Larsen
Besvart av Monica Larsen i emne Sv:Nedlasting
Takk for svar. Jeg fant heldigvis ut av det selv etter flere timers kludring :D

Men det jeg lurer på nå er hvordan jeg kan få endret bakgrunnsfargen på annenhver rekke i produktoversikten.

Butikken ligger foreløpig på mitt eget hjemmesideområde - så ikke se på den er du snill :P
butikkoppsettet så langt

Vil også venstrejustere tekst i stede for midtstilt.

Melding redigert av: Monica Larsen, den: 05.11.2006 10:25<br><br>Melding redigert av: Monica Larsen, den: 05.11.2006 10:26

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • Monica Larsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
05/11/2006 10:28 #634 av Monica Larsen
Besvart av Monica Larsen i emne Sv:Nedlasting
Her er et bilde av hva jeg mener med annenhver bakgrunnsfarge.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
05/11/2006 13:32 #635 av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Nedlasting
Hei igjen Monica,
det er best å starte ny tråd ved nytt spørsmål uten relevans til opprinnelig trådstart. Dette fordi det skal være letter for andre å søke og finne svar senere. Men kanskje en moderator kan splitte tråden og endre overskift denne gangen.. ;)

Ang. bakgrunnsfarge så styres dette av stilarket til templatet ditt, men det vet du sikkert allerede.

Jeg skal derfor tipse deg om et nyttig verktøy for å finne slike ting som dette, og det er nettleseren Firefox i kombinasjon med Web Developer.

Mer info og nedlasting:
Firefox
Web Developer

Det vil kunne gi deg en visning slik som vedlagt bilde viser, av dette kan du lese at de klassene du behøver å endre bakgrunnsfarge på heter .productListing-odd og .productListing-even <br><br>Melding redigert av: Rune, den: 05.11.2006 13:32

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo