Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kommer ikke inn på admin

  • nsrosvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
09/11/2006 11:19 #637 av nsrosvik
Kommer ikke inn på admin opprettet av nsrosvik
Hei

Jeg installerte zen cart og det gikk helt fint. Jeg kom inn både på butikken og på admin-siden.

Etter det fant jeg ut at det hadde vært fint å ha eksempelvarene og slettet databasen og installerte på nytt med de fiktive varene. Men da kommer jeg ikke inn på admin-siden. Ikke tale om. Jeg har prøvd å gjenta operasjonen et par ganger, men ikke søren om jeg kommer inn.

Kan noen gi meg et hint om hva jeg kan gjøre?


M.v.h.
Norvall

Prøver å laste ned å på nytt og ta lat fra begynnelsen igjen. Kommer fremdeles ikke inn. Hjelp mottas med takk.

Melding redigert av: nsrosvik, den: 09.11.2006 11:24<br><br>Melding redigert av: nsrosvik, den: 09.11.2006 11:37

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/11/2006 11:59 #638 av Rune Christensen
Bare du for tømt datasen ordentlig og evt. tømt includes/configuration.php og admin/includes/configuration.php så skal du hvere tilbake til null.


Alternativt kan du gå i datasen og se i tabellen zen_admin da ser du alle brukerne som ligger inne.

Der skal det ligge minst en bruker.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • nsrosvik
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
09/11/2006 16:46 #639 av nsrosvik
Besvart av nsrosvik i emne Sv:Kommer ikke inn på admin
koolaid skrev:

Bare du for tømt datasen ordentlig og evt. tømt includes/configuration.php og admin/includes/configuration.php så skal du hvere tilbake til null.


Alternativt kan du gå i datasen og se i tabellen zen_admin da ser du alle brukerne som ligger inne.

Der skal det ligge minst en bruker.



Hei

Takk for hjelp. Har fått det til nå, uvisst av hvilken grunn.

M.v.h.
Norvall

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo