- Mottatte takk 1
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Krisehjelp søkes asap..
- Hans Petter Lorentzen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
04/12/2006 18:02 #681
av Hans Petter Lorentzen
Krisehjelp søkes asap.. opprettet av Hans Petter Lorentzen
Kan noen fortelle meg hva denne feilen betyr og hva som må gjøres for å rette den:
Parse error: parse error, unexpected T_DNUMBER in /home/wwwdvdc/public_html/includes/modules/payment/paypal.php on line 191
Dette er utsnitt av linjene 190 -194:
$sql = \"select * from \" . TABLE_PAYPAL . \" where zen_order_id = '\" . $zf_order_id . \"'\";
72.9.248.34 = $db->Execute($sql);
require(DIR_FS_CATALOG. DIR_WS_MODULES . 'payment/paypal/paypal_admin_notification.php');
return $output;
}
191 er i uthevet skrift.
All hjelp mottas med takk..
Parse error: parse error, unexpected T_DNUMBER in /home/wwwdvdc/public_html/includes/modules/payment/paypal.php on line 191
Dette er utsnitt av linjene 190 -194:
$sql = \"select * from \" . TABLE_PAYPAL . \" where zen_order_id = '\" . $zf_order_id . \"'\";
72.9.248.34 = $db->Execute($sql);
require(DIR_FS_CATALOG. DIR_WS_MODULES . 'payment/paypal/paypal_admin_notification.php');
return $output;
}
191 er i uthevet skrift.
All hjelp mottas med takk..
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Eirik Bruvik
- Besøkende
06/12/2006 16:36 #683
av Eirik Bruvik
Besvart av Eirik Bruvik i emne Sv:Krisehjelp søkes asap..
Du kan jo legge dette inn i google
\"unexpected T_DNUMBER\" +zencart
Jeg fikk tre treff, noen relatert til zencart 126 versjon. Tar du bort +zencart får jeg nesten 800 treff. Kanskje noe å hente?
\"unexpected T_DNUMBER\" +zencart
Jeg fikk tre treff, noen relatert til zencart 126 versjon. Tar du bort +zencart får jeg nesten 800 treff. Kanskje noe å hente?
- Hans Petter Lorentzen
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
- Mottatte takk 1
07/12/2006 15:56 #684
av Hans Petter Lorentzen
Besvart av Hans Petter Lorentzen i emne Sv:Krisehjelp søkes asap..
Feilen var linje 191.
Den så slik ut: 72.9.248.34 = $db->Execute($sql; Den skulle se slik ut: $ipn = $db->Execute($sql);
Takk allikevel
Den så slik ut: 72.9.248.34 = $db->Execute($sql; Den skulle se slik ut: $ipn = $db->Execute($sql);
Takk allikevel
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.