Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Kommer ikke inn på admin

  • aragorn
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
09/12/2006 22:22 #696 av aragorn
Kommer ikke inn på admin opprettet av aragorn
Heisann! Er helt ny her inne, og har akkurat fått til å innstallere Zen-cart, men har et stort problem. Jeg kommer ikke inn på admin-siden. Selve webshopen ser ut til å fungere helt fint og får melding at alt er korrekt. Når jeg prøver å logge på admin-siden, får jeg følgende melding: 500 Internal Server Error... The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, xxx and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Noen som kan forklare meg hva som er feilen og hva jeg må gjøre? Tusen takk!

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/12/2006 01:50 #699 av Rune Christensen
Om ingen andre har noen bedre ide, ville jeg prøvd og tømme config fila og databasen deretter innstalert på nytt.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

  • aragorn
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10/12/2006 11:31 #702 av aragorn
Besvart av aragorn i emne Sv:Kommer ikke inn på admin
Har prøvd å fjerne alt innhold på configure på admin/includes/configure.php og på includes/configure.php. Begge disse må vel slettes alt innhold på? Gjør jeg dette fungerer hverken shopen eller admin. Tar jeg det tilbake igjen, fungerer shopen, men ikke admin. Er det noe på selve serveren min det er noe feil? Er litt rart siden jeg får beskjed at shopen er innstallert helt riktig...

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
10/12/2006 19:42 #705 av Rune Rasmussen
Mulig servern du er på ikke takler .htaccess fila, kanskje du kan be din leverandør hjelpe deg med denne?

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo