Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.

Prisen som viser er feil

Mer
02/01/2007 17:08 #826 av Rune Christensen
Hei

Når man endrer til som har med mva å gjøre opplever jeg ovte litt cache probleme ie, om jeg da gjør en test i Firefox er alt ok.

Da vet du også at folk som kommer inn på siden din etter at du har gjort endringer vill få riktig priser, De som evt har vert innom før de gjorde endrignen får feil priser.

Slette cacha manuelt kan også funke.

En annen grei ting er å bare sette inn en valuta, en sone, en mva osv og fjerne de andre.

Merk også at på \"zone defenition\" finnes det en knapp som heter \"details\" og dett er faktisk inn på denne at du gjør de egentlige sone innstillingene. Denne står default til Florida og kan lilke godt settes til \"all zones\".

Dette løser problemet som flere har hatt angående at mva ikke blir lagt til.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Mer
09/01/2007 20:41 #854 av Per Lund
koolaid skrev:

Hei

Når man endrer til som har med mva å gjøre opplever jeg ovte litt cache probleme ie, om jeg da gjør en test i Firefox er alt ok.


Bruker stort sett Bare Firefox og Opera jeg. Men har også testet i IE, er likt over alt.

En annen grei ting er å bare sette inn en valuta, en sone, en mva osv og fjerne de andre.


Her var feilen , det var 2 soner, fjernet den ene, og vips alt i orden Tusen takk:laugh:

Merk også at på \"zone defenition\" finnes det en knapp som heter \"details\" og dett er faktisk inn på denne at du gjør de egentlige sone innstillingene. Denne står default til Florida og kan lilke godt settes til \"all zones\".


OK, har gjort det.

Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.

Joomla horizontal logo light background en


WordPress logotype standard

WooCommerce Logo

Zen Cart Logo

OpenCart Logo

VirtueMart Logo