Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Mangler kjøp knapp
- Dyreland
- Emneforfatter
- Besøkende
02/01/2007 20:17 #831
av Dyreland
Besvart av Dyreland i emne Sv:Mangler kjøp knapp
Nei, dette har ikke jeg gjort. Det hjelper ikke å endre design heller..<br><br>Melding redigert av: Dyreland, den: 02.01.2007 20:21
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
02/01/2007 22:02 #832
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Mangler kjøp knapp
Dyreland skrev:
Noe har du gjort, du vet bare ikke hva.
Ut fra det jeg ser her og på siden din kan det virke som du har det litt for travelt, og kanskje begynt litt i feil ende. Det beste for alle kan kanskje derfor være at du begynner helt på nytt, installerer et standard demo-oppsett og gjør deg kjent med det før du begynner å endre og tilpasse for mye. Når du så begynner å føle at du har kontroll kan du gå igang med selve butikken din.
Er ikke det en bra idé?
PS! Sjekk gjerne også konfigurasjon - butikkdetaljer - butikkstatus<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 02.01.2007 22:09
Nei, dette har ikke jeg gjort.
Noe har du gjort, du vet bare ikke hva.
Ut fra det jeg ser her og på siden din kan det virke som du har det litt for travelt, og kanskje begynt litt i feil ende. Det beste for alle kan kanskje derfor være at du begynner helt på nytt, installerer et standard demo-oppsett og gjør deg kjent med det før du begynner å endre og tilpasse for mye. Når du så begynner å føle at du har kontroll kan du gå igang med selve butikken din.
Er ikke det en bra idé?
PS! Sjekk gjerne også konfigurasjon - butikkdetaljer - butikkstatus<br><br>Melding redigert av: Rune, den: 02.01.2007 22:09
- Lisa Danielsen
- Juniorbruker
- life is fun all the time...in the funny farm!
16/12/2007 06:00 #1497
av Lisa Danielsen
Biter bare litt ^..^
Besvart av Lisa Danielsen i emne kontakt oss istedet for utsolgt knapp
Hos meg står det oxo \"kontakt oss\" der jeg skulle hatt utsolgt!
har prøvd å fixe det i flere uker nå å jeg begynner å bli sprø!
vær så snill å hjelp meg!
har prøvd å fixe det i flere uker nå å jeg begynner å bli sprø!
vær så snill å hjelp meg!
Biter bare litt ^..^
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.