- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Valg av forhåndsdefinerte produktmengder
- Trond Olav Skevik
- Emneforfatter
- Nybegynner
-
Less
Mer
12/01/2007 14:04 #858
av Trond Olav Skevik
Valg av forhåndsdefinerte produktmengder opprettet av Trond Olav Skevik
Hei.
Skal snart legge ut en ny nettbutikk i stedet for vår gamle (og 100%) håndlagede asp/access løsning. Der laget jeg en rad med knapper under \"Legg i handlekurv\"-knappen. Knappene gjorde det mulig med ett klikk å putte 0.23, 0.3 og 0.5 meter av varen i handlekurven hvis varen var til salgs i metervis. Har noen laget en tilsvarende løsning for Zen-cart? (Har startet å porte min gamle løsning, men det går tregt da jeg ikke er php-kyndig nok)
Det er fullt mulig å bruke bare innskriving av antall meter med inkrement på 0,01 m, men kundene våre gir uttrykk for at de liker disse valgene.
Takknemlig for all hjelp
Skal snart legge ut en ny nettbutikk i stedet for vår gamle (og 100%) håndlagede asp/access løsning. Der laget jeg en rad med knapper under \"Legg i handlekurv\"-knappen. Knappene gjorde det mulig med ett klikk å putte 0.23, 0.3 og 0.5 meter av varen i handlekurven hvis varen var til salgs i metervis. Har noen laget en tilsvarende løsning for Zen-cart? (Har startet å porte min gamle løsning, men det går tregt da jeg ikke er php-kyndig nok)
Det er fullt mulig å bruke bare innskriving av antall meter med inkrement på 0,01 m, men kundene våre gir uttrykk for at de liker disse valgene.
Takknemlig for all hjelp
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Christensen
- Nybegynner
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
12/01/2007 19:45 #859
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Valg av forhåndsdefinerte produktmengder
Et søk på meter her gir svaret.
www.zen-cart.no/index.php?option=com_joo...=625&catid=2#625
www.zen-cart.no/index.php?option=com_joo...=625&catid=2#625
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.