- Mottatte takk 0
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Totalpris på ekstra Attributter
- Bjarne Grøseth
- Emneforfatter
- Juniorbruker
Less
Mer
25/01/2007 17:37 #906
av Bjarne Grøseth
Totalpris på ekstra Attributter opprettet av Bjarne Grøseth
Hei!
Selger ski på internett. Som attributter så har jeg et alternativ hvor man kan velge mellom forskjellige bindinger. 4-5 forskjellige, og da blir det også 4-5 forskjellige priser. Det er greit nok at man kan justere prisene med f.eks:
+199 kr. eller - 599 kr.
Det hadde vært utrolig bra for meg og min butikk at den totale prisen står bak attributt-valgene, som da vil vise hva skien med den bestemte bindingen vil koste!
F.eks.
\"TYROLIA MOJO 15 - Kr. 5.499,-\"
isdedet for:
\"TYROLIA MOJO 15 - + 499 kr.\"
Er dette mulig å gjøre? Hadde spart meg for utallige timer med arbeid. Vær så snill å ta kontakt.
Her er forresten siden min:
www.groseth-sport.no
Selger ski på internett. Som attributter så har jeg et alternativ hvor man kan velge mellom forskjellige bindinger. 4-5 forskjellige, og da blir det også 4-5 forskjellige priser. Det er greit nok at man kan justere prisene med f.eks:
+199 kr. eller - 599 kr.
Det hadde vært utrolig bra for meg og min butikk at den totale prisen står bak attributt-valgene, som da vil vise hva skien med den bestemte bindingen vil koste!
F.eks.
\"TYROLIA MOJO 15 - Kr. 5.499,-\"
isdedet for:
\"TYROLIA MOJO 15 - + 499 kr.\"
Er dette mulig å gjøre? Hadde spart meg for utallige timer med arbeid. Vær så snill å ta kontakt.
Her er forresten siden min:
www.groseth-sport.no
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
26/01/2007 08:43 #910
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Totalpris på ekstra Attributter
Er få dager siden sist attributter ble tatt opp, og lenkene i svaret der forteller deg hva du behøver å vite om hva som går og ikke går i std. Zen Cart.
www.zen-cart.no/index.php?option=com_joo...p;id=899&catid=2
www.zen-cart.no/index.php?option=com_joo...p;id=899&catid=2
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.