Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Feil melding på betalingsmoduler
- djalbin
- Emneforfatter
- Besøkende
28/01/2007 20:04 #915
av djalbin
Feil melding på betalingsmoduler opprettet av djalbin
Hei!
Har et spørsmål angående denne feilmeldingen:
Warning: main() [function.include]: Failed opening '/public_html/shop/includes/languages/norwegian/modules/payment/paypalwpp.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /public_html/shop/admin/modules.php on line 174
Når jeg har på engelsk så får jeg ingen feilmelding, men på norsk. Har sjekket denne banen under norsk og alle betalingsmodulene ligger jo der men fortsatt feilmelding.
Fint om noen kunne hjelpe meg med problemet.
Takk
Kolbjørn
Har et spørsmål angående denne feilmeldingen:
Warning: main() [function.include]: Failed opening '/public_html/shop/includes/languages/norwegian/modules/payment/paypalwpp.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /public_html/shop/admin/modules.php on line 174
Når jeg har på engelsk så får jeg ingen feilmelding, men på norsk. Har sjekket denne banen under norsk og alle betalingsmodulene ligger jo der men fortsatt feilmelding.
Fint om noen kunne hjelpe meg med problemet.
Takk
Kolbjørn
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- flodulv
- Besøkende
03/02/2007 02:39 #930
av flodulv
Besvart av flodulv i emne Sv:Feil melding på betalingsmoduler
Samme problem her...
Noen som kan hjelpe...
Noen som kan hjelpe...
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
04/02/2007 12:53 #936
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Feil melding på betalingsmoduler
Og dere er da seff. 100% sikker på at ../includes/languages/norwegian/modules/payment/paypalwpp.php finnes i deres innstallasjon?
Zen Cart versjon?
Språkpakkeversjon?
Zen Cart versjon?
Språkpakkeversjon?
- Bjørnar Sæhle
- Seniorbruker
- If it ain't broke, don't fix it
04/02/2007 22:27 #937
av Bjørnar Sæhle
Besvart av Bjørnar Sæhle i emne Sv:Feil melding på betalingsmoduler
Den finnes ikke i under modules i norwegian. Kopier denne inn fra den engelske og du har løst problemet!
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.