- Mottatte takk 9
Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Tekst til kunde i bekreftelse på ordre
- Torje Rørvik
- Seniorbruker
Less
Mer
07/03/2007 22:57 #1018
av Torje Rørvik
Besvart av Torje Rørvik i emne Sv:Tekst til kunde i bekreftelse på ordre
Jeg forsket meg fram til det samme for nøyaktig 3 minutter siden
En annen manglende/feil knapp jeg fant når jeg holdt på, er hvis du logger inn som kunde, og velger \"Vis eller oppdater min adressebok\".
Da vil du få en tilsvarende manglende knapp-tekst som heter \"BUTTON_DELETE_SMALL_ALT\".
Her endret jeg i:
includes/templates/template_default/templates/tpl_address_book_default.php
..og byttet \"BUTTON_DELETE_SMALL_IMAGE\" og \"BUTTON_DELETE_SMALL_ALT\" med: \"BUTTON_DELETE_IMAGE\" og \"BUTTON_DELETE_ALT\"
Det passet ikke med en \"small\"-knapp her da den andre knappen (Endre) ikke var small..
En annen manglende/feil knapp jeg fant når jeg holdt på, er hvis du logger inn som kunde, og velger \"Vis eller oppdater min adressebok\".
Da vil du få en tilsvarende manglende knapp-tekst som heter \"BUTTON_DELETE_SMALL_ALT\".
Her endret jeg i:
includes/templates/template_default/templates/tpl_address_book_default.php
..og byttet \"BUTTON_DELETE_SMALL_IMAGE\" og \"BUTTON_DELETE_SMALL_ALT\" med: \"BUTTON_DELETE_IMAGE\" og \"BUTTON_DELETE_ALT\"
Det passet ikke med en \"small\"-knapp her da den andre knappen (Endre) ikke var small..
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
07/03/2007 23:24 #1020
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Tekst til kunde i bekreftelse på ordre
Det finnes 12 endrede språkfiler og en knapp i Zen Cart 1.3.7
I tillegg finnes det en ny språkfil og 4 knapper, se endringslogg:
oversettelser.syntaxerror.no/zen-cart-dokumentasjon/3.html
Kanskje de lastes opp en dag, om ikke alt for lenge ettersom det er så mange som setter så stor pris på oversettelsene og støtter arbeidet med de... :whistle:
I tillegg finnes det en ny språkfil og 4 knapper, se endringslogg:
oversettelser.syntaxerror.no/zen-cart-dokumentasjon/3.html
Kanskje de lastes opp en dag, om ikke alt for lenge ettersom det er så mange som setter så stor pris på oversettelsene og støtter arbeidet med de... :whistle:
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.