Spørsmål angående Zen Cart som ikke passer inn i andre kategorier.
Paypal problem
- JOHO
- Emneforfatter
- Besøkende
23/02/2007 23:29 #987
av JOHO
Paypal problem opprettet av JOHO
Blir aldri returnert til \"shopen\" og ordren blir aldri registrert i admin, men penger blir reservert fra konto? Hvordan ordnes dette? Custom designet på betalings siden som jeg la inn kommer heller ikke frem og denne meldingen dukker opp: You have entered unsupported characters for this field. Current available language character types are: European, Chinese, Korean, Japanese, and Thai. Please try again. Kan noen hjelpe?<br><br>Melding redigert av: JOHO, den: 24.02.2007 00:02
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Stian Nilsen
- Besøkende
23/06/2007 22:37 #1217
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Paypal problem
Heisann.
Denne feilen har visst jeg også.
Noen som har kommet over en løsning?
Denne feilen har visst jeg også.
Noen som har kommet over en løsning?
- Stian Nilsen
- Besøkende
23/06/2007 22:51 #1218
av Stian Nilsen
Besvart av Stian Nilsen i emne Sv:Paypal problem
Fant ut av det.
Hadde gjort en test og glemt og sette riktig Instant Payment Notification Preferences adresse og Automatic Return URL.
Hadde gjort en test og glemt og sette riktig Instant Payment Notification Preferences adresse og Automatic Return URL.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.