Sv:Zen Cart 1.3
- Enfa
- Emneforfatter
- Besøkende
31/03/2006 17:12 #136
av Enfa
Sv:Zen Cart 1.3 opprettet av Enfa
Jeg har nylig innstalert Zen-Cart og skal \"lansere\" min butikk 15 April. Jeg har jo selvsagt lyst på å laste ned den nye versjonen, før jeg gjør alt for mange forandringer.
Er det noen som har noen ideer om et tidsperspektiv på en Norsk språkpakke?
Er det mulig å bruke dagens Norske språkpakke på den nye versjonen?
Er det noen som vet om mudulen til Cardia også fungerer på versjon 1.3?
Er det noen som har noen ideer om et tidsperspektiv på en Norsk språkpakke?
Er det mulig å bruke dagens Norske språkpakke på den nye versjonen?
Er det noen som vet om mudulen til Cardia også fungerer på versjon 1.3?
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- dwno
- Besøkende
01/04/2006 20:04 #137
av dwno
Besvart av dwno i emne Sv:Zen Cart 1.3
Norsk språkpakke skal forhåpentligvis være klar i løpet av et par dager. Du kan ikke bruke språkpakken for 1.2.7 på 1.3.
Jeg kan ikke svare på spm. om cardia-modulen, fordi jeg vet ikke.
Jeg kan ikke svare på spm. om cardia-modulen, fordi jeg vet ikke.
- Rune Christensen
- Gullbruker
Less
Mer
12/05/2006 13:23 #248
av Rune Christensen
Besvart av Rune Christensen i emne Sv:Zen Cart 1.3
Den modulen som finnes for Cardia fungerer ikke uten vidre til v.1.3.
Men vi har funnet noe som funger. MAn kan bruke /includes/templates/template_default/templates/tpl_checkout_confirmation_default.php fra v1.2.7
Da funker den igjen.
Vi har kommet noe lenger enn dette ved og sammenligne koden i de to filene.<br><br>Melding redigert av: Koolaid, den: 16.05.2006 00:54
Men vi har funnet noe som funger. MAn kan bruke /includes/templates/template_default/templates/tpl_checkout_confirmation_default.php fra v1.2.7
Da funker den igjen.
Vi har kommet noe lenger enn dette ved og sammenligne koden i de to filene.<br><br>Melding redigert av: Koolaid, den: 16.05.2006 00:54
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.