Fjerning av horisontal meny
- haavarddoerum
- Emneforfatter
- Besøkende
09/12/2007 17:22 #1466
av haavarddoerum
Fjerning av horisontal meny opprettet av haavarddoerum
Hei sann.
Jeg bruker Classic template som utgangspunkt for en side jeg lager, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg fjerner horisontal meny (category-top)?
Er noe unødvending etter min mening med horisontal og vertikal meny.
I tillegg Så vises HOME_PAGE_TITLE i stedet for noe \"fornuftig\" navn på siden. Hva har jeg gjort galt?
Ellers så vil jeg si at jeg synes løsningen er bra og DIBS betalingsmodul (DIBS har nå også kjøpt opp Cardia) også fungerer godt på siden.
Håvard
Jeg bruker Classic template som utgangspunkt for en side jeg lager, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg fjerner horisontal meny (category-top)?
Er noe unødvending etter min mening med horisontal og vertikal meny.
I tillegg Så vises HOME_PAGE_TITLE i stedet for noe \"fornuftig\" navn på siden. Hva har jeg gjort galt?
Ellers så vil jeg si at jeg synes løsningen er bra og DIBS betalingsmodul (DIBS har nå også kjøpt opp Cardia) også fungerer godt på siden.
Håvard
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
Less
Mer
09/12/2007 21:15 #1468
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Fjerning av horisontal meny
Dette er en ting du helt sikkert finner ut av ved å ta deg tid til å lese dokumentasjonen som finnes, samt hjelpesidene på zen-cart.com - og også ved å gå igjennom konfigurasjonvalgene i butikken.
F.eks er kategorien 'Hva alle nye Zen Cart-brukere behøver å vite':
tutorials.zen-cart.com/index.php?category=16
Ellers, om det er versjon 1.3.8 av Zen Cart så er det ingen passende Norsk språkfil-pakke for den ennå. Språkfil-pakke for 1.3.7 vil ikke virke før den er oppdatert.
F.eks er kategorien 'Hva alle nye Zen Cart-brukere behøver å vite':
tutorials.zen-cart.com/index.php?category=16
Ellers, om det er versjon 1.3.8 av Zen Cart så er det ingen passende Norsk språkfil-pakke for den ennå. Språkfil-pakke for 1.3.7 vil ikke virke før den er oppdatert.
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.