Får ikke norsk språk på server - alt funger lokalt

Får ikke norsk språk på server - alt funger lokalt opprettet av ikbad

Hei
Har lagd nettbutikk lokalt, men har store problemer med å få den over på serveren. Tilslutt fikk jeg det til ved å lage en ny butikk på serveren og overføre mine lokale filer.

Har fulgt innstallasjon av norsk språkpakke til punkt og prikke, men får ikke norsk språk verken i admin eller på siden.

Hva har jeg gjort feil?

Link: IK Bad
13/03/2008 16:44 #1883

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Får ikke norsk språk på server - alt funger lokalt

Ser norsk ut den?
14/03/2008 01:34 #1885

Besvart av ikbad i emne Sv:Får ikke norsk språk på server - alt funger lok

Hva????
Skjønner ingenting. Var engelsk når jeg skrev innlegget og jeg oppdaterte siden flere ganger.

Kan det ha noe med at jeg slettet informasjonskapslene (cookies) i går kveld og ikke fikk opp riktig oppdatert versjon før det på min pc?

Uansett, så ga det meg et lite tips om at jeg må sjekke siden i flere nettlesere før jeg skriver innlegg.
14/03/2008 11:38 #1886

Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Får ikke norsk språk på server - alt funger lok

ikbad skrev:
Ja, men ett par klikk på F5 (Oppfrisk) burde normalt også hjelpe. Men det kan også være relatert til mellomlager i butikk, eller på server - i så fall kan man for sikkerhets skyld vente 15-30 min. før man sjekker igjen.
14/03/2008 16:00 #1887

arastta logo horizontal 326x58

opencart logo 298x58

vm logo 220x58

woocommerce logo 286x58

zen cart logo 217x58