Ordrenummer
- Torstein Bøe
- Emneforfatter
- Ekspertbruker
Less
Mer
15/05/2008 13:57 #2074
av Torstein Bøe
Ordrenummer opprettet av Torstein Bøe
Har tidligere hatt en OsCommerce butikk, der siste ordren sluttet på f.eks. 1234567
Her i ZenCart så har jeg lagt inn et par testordrer nå, og de kommer selvsagt som 1, 2, 3, 4 osv...
Jeg har prøvd å forandre dette (flere ganger) slik at det nå skal fortsette der jeg slapp i OsCommerce, men uten at den vil reagere på dette.
Hva gjør jeg feil, og hva må jeg gjøre?
Takk
Her i ZenCart så har jeg lagt inn et par testordrer nå, og de kommer selvsagt som 1, 2, 3, 4 osv...
Jeg har prøvd å forandre dette (flere ganger) slik at det nå skal fortsette der jeg slapp i OsCommerce, men uten at den vil reagere på dette.
Hva gjør jeg feil, og hva må jeg gjøre?
Takk
Vennligst Logg inn for å bli med i samtalen.
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
16/05/2008 14:53 #2078
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrenummer
Verktøy - Butikkvedlikehold - Endre ordre-ID
- Torstein Bøe
- Emneforfatter
- Ekspertbruker
16/05/2008 15:05 #2082
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Ordrenummer
Japp. Det er dette jeg har gjort, uten resultater.
hmmmmmm..
hmmmmmm..
- Rune Rasmussen
- Administrator
- Hekta på åpen kildekode ...
16/05/2008 22:16 #2086
av Rune Rasmussen
Besvart av Rune Rasmussen i emne Sv:Ordrenummer
Hm ja, det var rart ...
Men du kan da gå inn i databasen og manuelt endre den siste testordren til det nr. som er før det du vil begynne med.
Men du kan da gå inn i databasen og manuelt endre den siste testordren til det nr. som er før det du vil begynne med.
- Torstein Bøe
- Emneforfatter
- Ekspertbruker
18/05/2008 13:13 #2088
av Torstein Bøe
Besvart av Torstein Bøe i emne Sv:Ordrenummer
Jeg tenkte det skulle gå an, så vi prøver det.
Takk skal du ha.
Takk skal du ha.
Kopirett innhold © 2005 - GuruWeb.no og de respektive bidragsytere.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.
Innholdet på dette nettstedet omfattes av Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (åndsverkloven).
GuruWeb.no er et uavhengig norsk nettsted, uten direkte tilknytning til de omtalte systemer.
Utvikles og vedlikeholdes av syntaxerror.no, på netthotell fra ServeTheWorld AS.